Entern Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, men jeg har trent han til å ikke bjeffe så mye, så det er skjeldent han bjeffer inne 😅🐶🥰 Det var bra 🐶😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Megadigger Enighetsgjengen.♥️♥️ Beste gjengen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Entern skrev (Akkurat nå): Beste gjengen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du lærer han opp til sånt, for det er viktig.🐶🐶🥰🥰 Ja, jeg orker ikke å ha en bjeffebikkje som bråker hele tiden på alt mulig, eller er helt umulig, så jeg trener han til å oppføre seg ordentlig 😅🐶🥰 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Hvis ser ei tispe Åsen er voffelure Alfred er en hannhund og han er snart 8mnd, og akkurat startet på puberteten sin 😮💨😆🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Entern skrev (8 minutter siden): Det var bra 🐶😅 Ja, gidder ikke å høre på masse bjeffing eller piping osv dagen lang, det får være grenser 🤨🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Entern skrev (8 minutter siden): Beste gjengen 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg er også enig 🥳 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame et rart spill i dag. 🎮🎮🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame et rart spill i dag. 🎮🎮🥴 Jepp, Cassidy Tvillingene koste oss med streamen din i dag. Vi synes at det var et rart og kult spill.🎮🎮😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame et rart spill i dag. 🎮🎮🥴 Jeg så ikke på det, hva var det for et rart spill? 🤔😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (15 minutter siden): Ja, jeg orker ikke å ha en bjeffebikkje som bråker hele tiden på alt mulig, eller er helt umulig, så jeg trener han til å oppføre seg ordentlig 😅🐶🥰 Alfred er en hannhund og han er snart 8mnd, og akkurat startet på puberteten sin 😮💨😆🐶🥰 Cassidy Tvillingene kan forstå det, vi hadde også blitt trøtte i hodene våre av bjeffing heletiden. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg så ikke på det, hva var det for et rart spill? 🤔😁 Cassidy Tvillingene kan fortelle at spillet var med unge damer i bikini som løp rundt med pistoler, og så lo de mens de skjøt på andre mennesker som dukket opp. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan fortelle at spillet var med unge damer i bikini som løp rundt med pistoler, og så lo de mens de skjøt på andre mennesker som dukket opp. Ok... 😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ok... 😅 Cassidy Tvillingene synes at det var spennende å følge med på.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april (endret) Trippelure skrev (4 minutter siden): Ok... 😅 Av en merkelig grund så liker jeg det spillet også. Det er et veldig simpelt og kort spill. 🥴 Endret 7. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Av en merkelig grund så liker jeg det spillet også. Det er et veldig simpelt og kort spill. 🥴 Hva heter det? Det hørtes jo muligens litt gøyalt ut 😆 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Hva heter det? Det hørtes jo muligens litt gøyalt ut 😆 Waifu Impact. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Av en merkelig grund så liker jeg det spillet også. Det er et veldig simpelt og kort spill. 🥴 Cassidy Tvillingene koste oss veldig med å følge med på spillet.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Waifu Impact. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Waifu Impact. Da kan det hende jeg titter litt senere 😄 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Da kan det hende jeg titter litt senere 😄 Du vet hvor du finner opptaket av dagens streamen min. 🤗 https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/featured 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå