Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja for Cassidy Tvillingene har våren som favorittårstiden vår. Våren er min favorittårstid også, med høsten på 2. plass 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (1 minutt siden): Våren er min favorittårstid også, med høsten på 2. plass 😊😊 Cassidy Tvillingene har faktisk høsten på andreplass der vi også. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har faktisk høsten på andreplass der vi også. Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳 Ja og Cassidy Tvillingene har sommeren på tredjeplass som vår favorittårstid. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Let it snow, let it snow, let it snow☃️🐶🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Let it snow, let it snow, let it snow☃️🐶🥳 Cassidy Tvillingene mener at snø bare hører hjemme på julekort.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene har sommeren på tredjeplass som vår favorittårstid. Jeg liker sommer og vinter sånn omtrent like mye jeg 😅😆 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Let it snow, let it snow, let it snow☃️🐶🥳 Er det valpen som synger? 🎤🐶🎼 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Sjekk "Hvilken sang hører du på nå-tråden" for soundtrack 😜 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (1 minutt siden): Er det valpen som synger? 🎤🐶🎼 Nei Dean Martin 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Sjekk "Hvilken sang hører du på nå-tråden" for soundtrack 😜 Cassidy Tvillingene vet, vi bare tullet litt.🤣🤣👍👍 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg liker sommer og vinter sånn omtrent like mye jeg 😅😆 Cassidy Tvillingene har aldri likt vinteren noe særlig. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (2 minutter siden): Jeg liker sommer og vinter sånn omtrent like mye jeg 😅😆 Jeg også, helt enig 🥳 Jeg liker alle årstider, jeg liker at det varierer og skifter, for det gjør at jeg setter mer pris på de 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Nei Dean Martin 😁 Cassidy Tvillingene digger både Frank Sinatra og Dean Martin.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg også, helt enig 🥳 Jeg liker alle årstider, jeg liker at det varierer og skifter, for det gjør at jeg setter mer pris på de 🥰 Cassidy Tvillingene liker alle årstider utenom vinteren.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet, vi bare tullet litt.🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene har aldri likt vinteren noe særlig. Vinteren i Bergen er ganske trist Jeg liker at det er mørkt og kaldt men blir lei av det etterhvert 😅 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg også, helt enig 🥳 Jeg liker alle årstider, jeg liker at det varierer og skifter, for det gjør at jeg setter mer pris på de 🥰 Enig 😊👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker alle årstider utenom vinteren.😊😊 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (14 minutter siden): 🤗🤗 🥰🥰 Entern skrev (15 minutter siden): Vinteren i Bergen er ganske trist Jeg liker at det er mørkt og kaldt men blir lei av det etterhvert 😅 Ja Cassidy Tvillingene kan skrive under på, at Bergensvinteren er snø og regn om hverandre og hålkeføre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april I dag skal jeg til tannlegen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Cassidy Tvillingene skal ikke til tannlegen på lenge vi.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå