Dudass Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei, jeg er klar over at dette emnet er sikkert blitt tatt opp tusen ganger og at det ligger tusenvis av guider på internet, men jeg frustrerer meg over at jeg ikke kan hoste et game i WC3! Jeg vil så gjerne spille andre spill enn bare dota o.l Jeg også på om noen vet om det finnes noen program for å gjøre dette eller om det kanskje kan brukes hamachi? jeg har en Belkin N-series ruter og sliter med det Jeg har også hørt at det kan være noe med Internett leverandøren, kan det stemme? Noen andre som har Lyse og har problemer med å hoste? Takk for svar
Lange Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Åpne en port. http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm
Dudass Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 En ting til: Hvis noen kan hoste og liker andre spill enn dota, legg til dudass som venn på Bnet så kan vi spille litt daow og aw sammen
Reapet Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 det du trenger å gjøre er å! 1. trykk her for å finne din router! så er det en veiviser der! 2. du skal åpne port: 6112 (bare følg instuksene på den siden) 3. se at warcraft3 har tilatelse fra windows-firewall!(windows brannmur)hvis den ikke har det må du tillate den! 4.Start wc3 logg på Bnet, så går du til Custom Game og så Creat Custom Game! så er det bare og spille!! jeg spiller mye wc3! heter foresten: Reapet1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå