Gå til innhold

Oktoberfest 2008- olopolo -50mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inspirasjonen, hvor blei det av den da?...

 

Dagens motiv er et snapshot. Prøver å finne ting å fotografere i nærområdet. Gikk fordi barneskolen og huskestativet. Det var fullt av "tegninger" i sanda, flere under og rundt huskene. Denne tegningen hadde til og med naturlig ramme ;)

Skal prøve meg på noen nattbilder i løpet av uka, får se hva trening og skole gir meg tid til. (flere som er inspirert av k.n.b ;)

 

6.Oktober

post-139484-1223312861_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Strål deg i ærens glans =P Du har en av de mer spennende oktoberfestene her, bare se på responsenen (hvor mange innlegg du har i tråden din).

 

Skal se hva jeg får til med lang lukekrtid når møret kommer smygende =)

 

Takk igjen for kommentarer,keep 'em coming

Lenke til kommentar

Tusen takk for fine kommentarer.

 

Fine boøder:) Hvordan ser det siste ut med en "riktigere" hvitbalanse?

 

Skal se om jeg får ut en "riktigere" versjon. Men det er ikke så langt fra virkeligheten som man skulle tro. Lyktestolpa bakerst til høyre stod inne i et orasjt tre og lyset fra venstre kommer fra en gammel lykt med veldig gule pærer. Faktisk er bildet omtrent slik det faktisk så ut der i går kveld, riktig nok litt "gulere"

 

=) K

Lenke til kommentar

Klarte dessverre ikke å få til noe i går. Litt for mye annet å gjøre. Skjønner alle som sliter med å lever hver dag. Men strengt tatt ligger jeg foran målet mitt med 10 bilder iløpet av hele Oktober.

 

I dag er det rein skrivedag, og knapt rom for noe annet enn skolearbeid. Tror ikke jeg klarer å levere noe i dag heller...

 

I morgen og på lørdag er jeg så heldig at jeg skal få være med på fotoworkshop med world press award vinner Espen rasmussen. Tema er fotojournalistikk og hele gjengen skal få personlig oppfølging. Kommer til å ta masse bilder, men ikke med 50mm'rn. :dontgetit:

 

Beklager også at jeg ikke kommenterer så mye i alle de forskjellige oktoberfest-trådene, jeg har rett og slett ikke nok tid.

 

K

Endret av olopolo
Lenke til kommentar

WOW!

 

Det er intrykket jeg sitter igjen med etter fotoworkshopen. Fantastiske greier. Bare ingen 50mm =( Skal ut med 50'n igjen i morra. Skal nok klare målet mitt med 10 bilder skal dere se. Tusen takk til alle som har kommentert bildene mine så langt. Håper kritikken fortsetter komme når jeg kommer opp med nye bilder ^^

 

K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...