Kharan Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Det er ikke gratisvare. Laster du ned gratis er det store sjanser for at du er en pirat, og da burde du skamme deg.
Sirius Cobra Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 No can do, de er fortsatt i salg. Har en samle pakke jeg kjøpte to år siden, samt at de selges via Steam.
vikingkylling Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Men ble ikke kildekoden til Doom gitt ut gratis for noen år siden?
jaxawier Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 muligens det var Quake-motorn som blev fri ?
kjermy Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Husker godt å ha lest at Doom kunne lastes ned fra dooms nettside, og samme med doom 2, hvis jeg ikke husker feil....
Sirius Cobra Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Har nettop sjekke Id Software sine sider, de selger forsatt doom i butikken sin.
vikingkylling Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Doom koden ble gitt ut gratis i 1997: http://doom.wikia.com/wiki/Doom_source_code
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Kan kjøpe alle iD spillene for en liten penge på Steam uansett. Doom 1+2+3, heretic, hexen 1+2, wolfenstein, quake 1,2,3 med alle tilleggspakker..max fet pakke. Heter vel iD software collection ellernoe. Tilogmed shareware-spillene Commander Keen 1-6 er med der. De suger hardt Endret 2. oktober 2008 av Bytex
Xolan Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Kan kjøpe alle iD spillene for en liten penge på Steam uansett. Doom 1+2+3, heretic, hexen 1+2, wolfenstein, quake 1,2,3 med alle tilleggspakker..max fet pakke. Heter vel iD software collection ellernoe. Tilogmed shareware-spillene Commander Keen 1-6 er med der. De suger hardt Blasfemi! Commander Keen er steike bra skal jeg fortelle deg. Bedre tidlig nittitalls pc-plattformspill skal du lete lenge etter.
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Er ikke vanskelig å finne bedre. Zool 1+2, Jazz Jackrabbit 1+2, Robocod...Keen er jo så basic at man blir møkklei etter første brettet. Og jada, jeg prøvde alle sammen. Ble ikke fristet til å fortsette veldig lenge.
jaxawier Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 ...ikke for at jeg husker det nå men likavel, var/er noe linux-greier som de har laget noen fps med/på, trur det var quake, alternativt doom da,siden det var fra ID
Rookie_NO Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Er ikke vanskelig å finne bedre. Zool 1+2, Jazz Jackrabbit 1+2, Robocod...Keen er jo så basic at man blir møkklei etter første brettet. Og jada, jeg prøvde alle sammen. Ble ikke fristet til å fortsette veldig lenge. Var ikke alle disse spillene Amigaspill da? Commander Keen var vel for PC? Ikke rart det er litt kvalitetsforskjell på de da PC ikke kunne måle seg med Amiga som en spillplattform på den tiden. Endret 3. oktober 2008 av Rookie_NO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå