Gå til innhold

laster ned doom spillene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan kjøpe alle iD spillene for en liten penge på Steam uansett. Doom 1+2+3, heretic, hexen 1+2, wolfenstein, quake 1,2,3 med alle tilleggspakker..max fet pakke. Heter vel iD software collection ellernoe. Tilogmed shareware-spillene Commander Keen 1-6 er med der. De suger hardt :)

Endret av Bytex
Skrevet
Kan kjøpe alle iD spillene for en liten penge på Steam uansett. Doom 1+2+3, heretic, hexen 1+2, wolfenstein, quake 1,2,3 med alle tilleggspakker..max fet pakke. Heter vel iD software collection ellernoe. Tilogmed shareware-spillene Commander Keen 1-6 er med der. De suger hardt :)

Blasfemi! Commander Keen er steike bra skal jeg fortelle deg. Bedre tidlig nittitalls pc-plattformspill skal du lete lenge etter.

Skrevet

Er ikke vanskelig å finne bedre. Zool 1+2, Jazz Jackrabbit 1+2, Robocod...Keen er jo så basic at man blir møkklei etter første brettet. Og jada, jeg prøvde alle sammen. Ble ikke fristet til å fortsette veldig lenge.

Skrevet

...ikke for at jeg husker det nå men likavel, var/er noe linux-greier som de har laget noen fps med/på, trur det var quake, alternativt doom da,siden det var fra ID :)

Skrevet (endret)
Er ikke vanskelig å finne bedre. Zool 1+2, Jazz Jackrabbit 1+2, Robocod...Keen er jo så basic at man blir møkklei etter første brettet. Og jada, jeg prøvde alle sammen. Ble ikke fristet til å fortsette veldig lenge.

Var ikke alle disse spillene Amigaspill da? Commander Keen var vel for PC?

Ikke rart det er litt kvalitetsforskjell på de da PC ikke kunne måle seg med Amiga som en spillplattform på den tiden.

Endret av Rookie_NO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...