Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nå tapte jeg 5-0 for The Game, for å så vinne de neste tre kampene. Mandag ettermiddag, Points! GT?

Skrevet
Nei, Points er dårlig

Kjedelig for deg å tape 6-0 mot en du betegner som "dårlig".

Hull mot Spania, med 3 røde kort. Ohh gratiss

Var 3-0 til de siste 10min, da gav jeg opp og ga 3til i julegave

Skrevet
Leker med Mr. SS, men så flaks han har.

Har vunnet 6 kamper på rad. At alt det er flaks finner jeg litt vanskelig å tro på. Men du er god til å prøve å få spillet ditt til å virke bra i etterkant ved å lade noen verbale kraftsalver på MSN, det skal jeg gi deg. Selv om det er mye sludder og pølsevev, selvsagt.

Skrevet

Flaks, hmm. Du spilte med en mann mere i over en(?) omg, og siste kampen hadde jeg velt 6-7 i stanga og tverliggern. Du får sånne typiske mål etter feil fra meg.

Skrevet

Likevel mener du at jeg har hatt flaks i flere kamper, utifra ditt første innlegg å bedømme. Det blir helt feil å si. Til tider har jeg kontrollert spillet på midtbanen og du har ikke kommet nærmere målet mitt enn et par uinspirerte langskudd rett på mål. Den siste kampen mellom Spania - England ga du meg kamp, det er jeg enig i. Men som tidligere nevnt var 1.omgang jevnspilt, mens i 2.omgangen tok min side over spillet og kontrollerte inn seieren med en perle av et Michael Owen mål rett i krysset.

Tok med PS3en hjem til Hamar forresten, så er klar for kamper i morra (i dag) hvis det skulle være av interesse. Håper følgelig på at du greier å løfte spillet ditt et par hakk, fordi jeg begynner å vinne irriterende mye i dette spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...