Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg kjøper det til PSP siden jeg bare har 08 og trenger noe nytt til PSPen på København flyplassen på lørdag Amico, kan sikkert si ifra om hvordan det er på søndag/mandag. Hva er det du vil vite egentlig?

Skrevet

Det hadde vært flott. Vil egentlig bare vite om det er verdt 300 kr, og om det kan måle seg med spilleopplevelsen på 360/ps3. Har ikke hatt FIFA siden 04, så begynner nesten å savne det litt :(

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
kamp an1?
Nå? Er innpå live så bare send en melding.

En nub på skolen har til psp, skal prøve hans en dag og i tilbakemelding :)

Fått prøvd det, TomHel?

Sorry, glemte tråden. Jo, jeg prøvde spillet på en busstur, det var helt greit. Kan ikke si at jeg ble hekta, men det var ok tidsfordriv.
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Fifa nå eller utover? GT: tomhel

Skrevet (endret)

haha, jeg rumpekjørte deg men begynte å dribble med keeperen og gav bort 2 billige mål. Du veit jeg var klart best, men dessverre var jeg latterlig ueffektiv.

Rematch på gang

Edit: Han vant 2-1

Endret av The Game
Skrevet (endret)

Enda en rematch og jeg vant 5-4. Burde vunnet minst 10-4 da jeg hadde 3-4 alene med keeper som jeg tulla vekk.

EDIT: Kan jo legge til at jeg spilte 70 minutter med kun 3 i forsvar etter utvisning.

Endret av Points
Skrevet

Hmm, hva med mine i stolpen og overkjøringen i første omgang? Du kom tilbake hver gang å scoret utligningsmålet ditt på overtid (2 ganger) pga Ronaldo er fake på spillet. Du veit jeg eide deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...