Gå til innhold

PES2009 Demo - Inntrykk


nemiarwen

Anbefalte innlegg

har testet både fifa og pes demoene noen dager nå og syns pes fremsto som som et artigere spill.

 

selv om fifa har blitt mye bedre syns jeg fortsatt at det går for tregt, og man får ikke samme friheten som i pes. spesielt vendingene og tiden spillerne bruker på å skyte tar for lang tid, det ødelegger gameplayet litt etter min mening.

 

tidligere har jeg stort sett spilt fifa. (pes08 er det første pes spillet har jeg kjøpt)

blir nok pes i år også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn, etter PES09 DEMOEN så tror eg IKKE at fullversjonen kommer til å lokke spillere,vertfall ikke meg.

 

Konami er flinke,men selv ikke de kan forvandle gråstein til gull

 

det var da veldig så svart hvit du ser ting. mener du virkelig at pes er et så dårlig spill ?

synes både fifa og pes er gode spill, men syns pes rett og slett er artigere å spille.

Lenke til kommentar
For å si det sånn, etter PES09 DEMOEN så tror eg IKKE at fullversjonen kommer til å lokke spillere,vertfall ikke meg.

 

Konami er flinke,men selv ikke de kan forvandle gråstein til gull

 

det var da veldig så svart hvit du ser ting. mener du virkelig at pes er et så dårlig spill ?

synes både fifa og pes er gode spill, men syns pes rett og slett er artigere å spille.

 

Ser eg ting svart hvitt når eg liker ett spill bedre enn ett annet? Javel?

 

Nei,PES er ikke ett SÅ dårlig spill,men eg foretrekker Fifa anyday.

 

Men herregud,eg skal ikke si hva andre skal like,eg liker Fifa andre liker PES, det er helt lov det.

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
For å si det sånn, etter PES09 DEMOEN så tror eg IKKE at fullversjonen kommer til å lokke spillere,vertfall ikke meg.

 

Konami er flinke,men selv ikke de kan forvandle gråstein til gull

 

det var da veldig så svart hvit du ser ting. mener du virkelig at pes er et så dårlig spill ?

synes både fifa og pes er gode spill, men syns pes rett og slett er artigere å spille.

 

Ser eg ting svart hvitt når eg liker ett spill bedre enn ett annet? Javel?

 

Nei,PES er ikke ett SÅ dårlig spill,men eg foretrekker Fifa anyday.

 

Men herregud,eg skal ikke si hva andre skal like,eg liker Fifa andre liker PES, det er helt lov det.

 

er helt greit at du liker fifa bedre enn pes ;) var bare det at du sa at selv ikke konami kunne forvandle gråstein til gull. tror ikke pes får problemer med å lokke spillere til fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...