Gå til innhold

BK: morgentåke over vannet


Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Tok dette ganske så tidlig idag, lå mye tåke over vannet. Bildet er rett fra kameraet

 

f11

ISO 200

70mm

 

hvordan synes dere om dette ? er komposisjonen bra ?

post-37161-1223060974_thumb.jpg

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk bilde. Fin farge.

Forgrunnen (helt nederst på bildet) kunne kanskje være litt mer ute av fokus, for å forsterke isoleringen litt ekstra.

 

I tillegg kunne jeg tenkt meg en svak silhuett av en person på øyen.. eller en liten hytte med røyk fra pipen. Vet ikke om du vil putte inn slike ting som egentlig ikke er der, men jeg tror det kunne ha gjort bildet enda mer interessant og se på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Knallbra tonalitet. Og bra komposisjon. Det nærmeste man kommer solnedgang-over-havet-stillhet-i-sjela uten solnedgang og hav!

 

Men du må uploade bildet til diskusjon.no før en sint moderator stenger tråden. Ingen linking til eksterne image hosts her på bruket..

 

Det glemte jeg helt i farten. Men nå er det fiksa :-)

 

Og takk for alle gode tilbakemeldinger folkens! Setter jeg stor pris på.

Tok faktisk bare ett bilde av akkurat dette motivet, og var nok litt heldig med at kameraet undereksponerte akkurat passe. I tillegg testet jeg for anledningen vivid instillingen på kameraet med moderat fargeforsterkning, som fremhevet en noe trollsk stemning :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg synes at bildet gjorde seg godt på svart bakgrunn, derfor gjorde jeg et forsøk på ramme rundt.. haha men skjønner vel at jeg ikke er begavet med å kunne lage fine rammer :-) (tok den bort nå)

 

Ellers takk for alle tilbakemeldingene! :-)

Lenke til kommentar
Jeg synes at bildet gjorde seg godt på svart bakgrunn, derfor gjorde jeg et forsøk på ramme rundt.. haha men skjønner vel at jeg ikke er begavet med å kunne lage fine rammer :-) (tok den bort nå)

Ellers takk for alle tilbakemeldingene! :-)

Jada, smaken er forskjellig...akkurat på dette bildet var ikke rammen så stygg...men det ble enda flottere uten rammen...(min oppfatning :yes: )

RandiA

Lenke til kommentar

Absolutt et bra bilde. Rammen er allerede komponert, og fjernet. Bra.

 

Jeg selv kunne nok tenkt meg en litt annen komposisjon. Jeg synes sivet i forgrunnen tar litt for mye av oppmerksomheten, og øya i bakgrunnen er i det minste laget. Men det er meg.

 

Gjennomføringen og etterbehandlingen derinot, den er særdeles bra.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...