Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - FunFact - Canon 40d, EF 85mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte "Et hundeliv" - Fikk en veldig "den er min" følelse.

 

Sandvika bildene var OK. Det er mulig du kunne valgt gravemaskinene istedet. Tatt på Vøyenenga (gravemaskinene, altså)?

 

Tom

 

Jeps! De er på Vøyenenga, ja. Tenkte å kalle bildet for "Maskinenes Kamp"

Tok en god del bilder av bikkja idag. Ble vanskelig å velge ett men som du selv sier, det virker som om hun hadde lyst på beinet for seg selv.

 

Jeg tok noen andre bilder av Løkke Bro, men hadde dårlig tid og måtte rekke en buss (som jeg mistet fordi jeg tok for mange bilder). Tok noen fra en annen vinkel, men "croppen"/komposisjonen ble feil (Var stresset fordi jeg skulle rekke bussen). Derfor endte jeg med disse...

Lenke til kommentar
Det er slikt som skjer. Blir alltid stress når man må rekke noe annet. Bildet fra Løkke bro er bra det også; men jeg fikk sans for gravemaskinene etter som jeg har kjørt fobi de en del ganger og sagt til meg selv at de burde jeg ta et bilde av.

 

Bør du i nærheten? Du er klar over at vi har fototreffer i Oslo (og Bærum, Follo osv) ?

Tom

 

 

Supersweet! Dette visste jeg ikke om. Blir gjerne med en gang. Bor foreløpig på Vøyenenga, men flytter inn til byen forhåpentligvis rett over nyåret (skulle gjerne hatt en leilighet i Sandvika, da).

Lenke til kommentar

Her ramlet det plutselig inn noen. Ser hvor ballongene kommer fra ja. Og ingen tvil om at du valgte rett. Dristig å tørre å vise de så små mot den beksvarte bakgrunnen, men jeg tror det var et bedre valg enn en close-up. Man bare ser de forsvinner ut mot stratosfæren. Har det blitt så kaldt at det har frosset på altså (27.)?

Lenke til kommentar
Her ramlet det plutselig inn noen. Ser hvor ballongene kommer fra ja. Og ingen tvil om at du valgte rett. Dristig å tørre å vise de så små mot den beksvarte bakgrunnen, men jeg tror det var et bedre valg enn en close-up. Man bare ser de forsvinner ut mot stratosfæren. Har det blitt så kaldt at det har frosset på altså (27.)?

 

Jeg er en dristig liten rakker, ja. Det måtte nesten bare bli sånn, ettersom jeg har som ekstrautfordring: null redigering. Var opptatt med å se på kampen på storskjerm da jeg tilfeldigvis tittet opp og så ballongene fly avgårde. Da var det bare å knipse raskt som F. Har blitt veldig glad i den nye blitsen min.

 

Og ja, det har blitt så kaldt at det har begynnt å fryse - men dette var bare en liten vanndam, da...

 

Takk for tilbakemelding. Jeg har vært veldig opptatt i det siste og har desverre ikke vært flink nok til å gjøre så mye av det samme. Skal prøve å forbedre meg.

 

22. oktober var et flott høstbilde. Fint lys og fin komposisjon.

 

Som Brann-fan på antidepressiva kan jeg dessverre ikke kommentere 26. oktober. :cry:

 

Tusen takk. Jeg skal ta flere bilder etter oktoberfesten - da med et annet objektiv. 85mm blir litt i trangeste laget synes jeg. Ihvertfall til landskapsmotiver.

 

Jeg har forståelse for din manglende entusiasme for 26. oktober. Kjenner et ektepar hvor kona er Stabæk-supporter og mannen er Brann-tilhenger... Men denne kampen var sabla bra! (fra et subjektivt standpunkt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...