Gå til innhold

Raskeste vei til lvl 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test: Er det mulig å gjøre daily-questene i Isle of Quel'Danas og få xp av de - slik vi kan gjøre 25 quest, og turne inn på launch for å få både xp og gold.

Skrevet

Man får 20k fra normal lvl 70 quest i northrend..

Tenker selv på å gjøre 25 quests i netherstorm på roguen min pre wrath, burde være en god 250k xp.

Men på den andre siden krever det 1700k per level, så er det virkelig verdt det? Vanskelig å si.

Jeg vil si for veldig bra geara folk burde en bare gå dragonblight med engang, for å unngå rush.

Men er du scrub geara tar nok det for lang tid..

Skrevet

Gjør som jeg gjorde med Outland, begynner fra starten og jobber meg fra sone til sone til jeg dinger 80. For meg er opplevelsen av å utforske like interesang som levlingen i seg selv. Når jeg dinger 80 skal jeg ha sett mest mulig og gjort mest mulig. Så når level 80 kommer har jeg ikke gått glipp av så veldig mye og kan dermed kose meg med end-game innholdet.

Skrevet
Gjør som jeg gjorde med Outland, begynner fra starten og jobber meg fra sone til sone til jeg dinger 80. For meg er opplevelsen av å utforske like interesang som levlingen i seg selv. Når jeg dinger 80 skal jeg ha sett mest mulig og gjort mest mulig. Så når level 80 kommer har jeg ikke gått glipp av så veldig mye og kan dermed kose meg med end-game innholdet.

Er ikke alle som synes det er like viktig, for meg er det det å rushe til 80 så fort som overhodet mulig som gir meg en god følelse. Alle sonene kommer til å være der for alltid, qustene også.

Planen min er å bli 80 så kjapt som mulig for deretter gjøre 5-mans instancer eller gjøre quests når jeg ikke har gruppe til instancer. Når nok folk i guildet er blitt 80 starter vi med 10-mans raid og når resten kommer etter blir det 25-mans.

Skrevet

Sveitt flodhest.

Når du sier at alle zonene og questene kommer alltid til å være der, mener da at dette også gjelder for instancer/raids. De forsvinner heller liksom ikke.

Skrevet
Sveitt flodhest.

Når du sier at alle zonene og questene kommer alltid til å være der, mener da at dette også gjelder for instancer/raids. De forsvinner heller liksom ikke.

Ja dette går jo selvfølgelig begge veier så derfor kan folk gjøre hva dem vil og ikke følge én som sier at "dere bør alle gjøre som jeg, fordi det er slik JEG vil gjøre det". Det som passer for deg og det du liker passer ikke for alle om du skjønner :)

Det fins ingen argumenter som kan veie opp for å enten bruke lang tid og oppleve sonene eller rushe til 80. Det er en smakssak.

Skrevet
Unnskyld at jeg sier det, men hva er poenget med å komme seg opp raskest mulig? Greit, man liker å spille WoW, man har lyst til å være først, og muligens få en eller annen premie av Blizzard, men hvor mye skal man ofre? Hvis du satser på konstant leveling, hvor lang tid tror du dette kommer til å ta? Og har man tatt hensyn til skole/jobb?

Jeg kommer nok til å kjøpe meg WotLK første dagen det er ute, men jeg har ingen planer om å prøve å komme meg opp såpass fort. :p Gruer meg litt til at det kommer til å være mange folk som prøver å stresse seg oppover, men men, det roer seg vel etter hvert. :)

Fordi leveling er ytterst poengløst og bare en timewaste? dette spille starter først når man har nådd levelcap. imo.

Skrevet

For meg er det ikke noe stress å dinge lvl 80 snarest mulig. Skal vente til en uke eller noe etter release med å starte på Northrend, så slipper jeg å stå i kø for mobs/items, så skal jeg kose meg gjennom alle sonene og det som er å gjøre =)

Skrevet
For meg er det ikke noe stress å dinge lvl 80 snarest mulig. Skal vente til en uke eller noe etter release med å starte på Northrend, så slipper jeg å stå i kø for mobs/items, så skal jeg kose meg gjennom alle sonene og det som er å gjøre =)

Det var dette jeg tenkte når tbc kom....trist var det at jeg tok grundig feil :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...