Gå til innhold

er suspended det samme som banned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er sikker på at kontoen er registrert til mailen du har sjekka? Siden du sier du ikke har secret answer / cd-key osv, har du kjøpt kontoen?

 

begge cd - keyene har eg mistet. msnen står på meg. Navnet accen blei laget på står på meg.

det eneste eg ikke har er cd - keyene. så nei. eg har verken kjøpt eller byttet account.

Endret av Kellu
Lenke til kommentar
Du er sikker på at kontoen er registrert til mailen du har sjekka? Siden du sier du ikke har secret answer / cd-key osv, har du kjøpt kontoen?

 

begge cd - keyene har eg mistet. msnen står på meg. Navnet accen blei laget på står på meg.

det eneste eg ikke har er cd - keyene. så nei. eg har verken kjøpt eller byttet account.

 

Msnen står på meg faktisk:P

 

Kontakt customer support på www.blizzard.com

Pleier å væra veldig greie. Og er som oftast ikkje noko problem å få account tilbake.

 

Som oftest tar du bilde av legitimasjonen din, og mailer det til dei, for å bevise at det er ditt namn kontoen står på.

Lenke til kommentar
Du er sikker på at kontoen er registrert til mailen du har sjekka? Siden du sier du ikke har secret answer / cd-key osv, har du kjøpt kontoen?

 

begge cd - keyene har eg mistet. msnen står på meg. Navnet accen blei laget på står på meg.

det eneste eg ikke har er cd - keyene. så nei. eg har verken kjøpt eller byttet account.

 

Msnen står på meg faktisk:P

 

Yeye ^^

 

Vil bare medele at suspended er midlertidig

ringte support idag og dei sa at det var no tull med betalinga mi. og at eg fikk accounten tilbake når eg har rettet opp i det.

 

Men takker for alle inlegg :)

Endret av Kellu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...