Gå til innhold

Hva er feil med posten


Anbefalte innlegg

Da kan jeg komme med en gledelig melding. Posten har endelig fått frem pakken min :new_woot: . 2 måneder etter den ble sendt og ca 1,5 måned etter at jeg fikk beskjed om at pakken var ansett som tapt... Jeg hadde lett slått frakten til fots! Men for å se det på den positive siden, nå har jeg to smc PENTAX-A 1:1.7 50mm. Jeg har selvfølgelig handlet litt imellomtiden.

Gratulerer! Enda en fantastisk jobb av posten, wow bare 2 mnd gitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp,det jeg har markert er som sagt klippet ut av pakkesporingen, i tillegg snakket jeg med Fauske og de fikk konteinern i dag og der var pakken,den var reg vidresendt fra de i dag ca 1 time etter at den var ankommet, så den delen er grei .  :)

 

Vet du om det er daglig forsendelse fra Fauske omlastingsterminal, og eventuelt når på dagen denne er? Venter på en pakke som skal ankomme Bodø.. Har til gode å oppleve at en pakke ankommer Bodø innenfor den "normerte" rammen på 5 dager. Håper hvertfall batterigrepet mitt ankommer før helga, da jeg har en "photoshoot" :)

 

Er forresten litt skeptisk til hele handelen, da jeg (forhånds-)betalte bare 900,- for et nytt MB-D80 med 2 års garanti på QXL hos en selger som var registrert som en urmakerforretning i Hønefoss. Jeg skal holde dere oppdatert om det blir skryt eller tvistenemda :D

 

24.11.50 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 8200 FAUSKE

20.11.08 10.21 VIDERESENDT 0024 OSLO

19.11.08 19.32 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN

Endret av runniz
Lenke til kommentar

Må innrømme jeg lo litt nå, sitter og venter på pakke fra England.

 

20.11 : Sendt fra avsenderland kl 06:00

20.11 : Ankommer Norge

 

Først 25.11 får jeg beskjed om at den må fortolles, og en vet ikke når pakken sendes videre (foretok elektronisk fortolling hos toll.no, så den er bekreftet fortollet per i går)

 

Her her da systemet tatt 6 dager fra ankomst til utlevering, mens selve transiten tok 1 dag.

 

Først 29.11 kunne den utleveres, den var ferdig og i omlastningsterminalen 27.11, men ikke på postkontoret i nabokoommunen til Oslo før 2 dager senere :)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...