Gå til innhold

Vista Ultimate får flere tillegg


Anbefalte innlegg

... For XP var jo så supert før SP2 kom. Eh, nei. :/

 

Det finnes utallige OS som har vær stabile uten store patcher, så det argumentet holder ikke hvis man ser uttafor MS sin verden. Synes egentlig det er rart at MS fortsatt har markedsdominanse....Etter flere OS som ikke har holdt uten service packs. I alle andre bransjer hadde man funnet en annen levrandør for lenge siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... For XP var jo så supert før SP2 kom. Eh, nei. :/

 

Det finnes utallige OS som har vær stabile uten store patcher, så det argumentet holder ikke hvis man ser uttafor MS sin verden. Synes egentlig det er rart at MS fortsatt har markedsdominanse....Etter flere OS som ikke har holdt uten service packs. I alle andre bransjer hadde man funnet en annen levrandør for lenge siden.

det er slett ikke rat.

meste parten av befolkningen vet om Microsoft og Windows og litt om mac . de har hørt om unix.

og et mindre tall vet om linux og fri programvare som de tror er langt dårligere en MS sine

dette begrenser mulighetene

Lenke til kommentar

Får håpe win 7 blir slik man håpet Vista skulle bli eller noe. Jeg skjønner meg ikke helt på denne ME sammenlikningen. ME var jo videreutvikla win98 som igjen var videreutvikla av 95. Win9x v3 på en måte. Vista har vel en ganske endret arkitektur i forhold til XP?

 

Jeg syns i det hele det er så mye syting rundt omkring. At Vista ikke er så vellykka som microsoft håpa på får være så. Er enig i at Vista ikke nådde opp hva man burde forvente og jeg holder meg fremdeles til XP... men jeg ser på det som lite springbrett opp til hva vi (forhåpentligvis) kan vente av Win 7.

 

 

Har virkelig gjordt et hardt forsøk på å prøve meg på linux, men jeg kan rett og slett ikke få meg til å like det OS`et. Jeg føler det rett og slett som en nedgradering til da man måtte veksle på å bruke DOS og Win om hverandre når det gjelder brukervennlighet. Og så utrolig mye mer knot det er for å gjøre selv den enkleste ting. Jeg syns en kamerat av meg traff spikern på hodet når han kalte det "kommunist windows" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...