Akidon Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Når jeg starter Cod 4 gjennom steam for jeg beskjed om at punkbuster er disabled. Inne på PB setup ligger heller ikke Cod4 i listen over spill. Det er heller ikke mulig å få lagt det inn så vidt jeg kan skjønne. Any ideas? Endret 28. september 2008 av Akidon
iNeo Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Har du Punkbusters installert på pcen din?
Akidon Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Ja det er instalert. Problemet er at jeg ikke får addet Cod4 i listen over spill på punkbuster. Det er rett og slett ingen spill å legge til når jeg går inn på legg til spill.
toy_man Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Hmm posta uten å se at du hadde svart. PB setup laster vel bare ned oppdateringer for deg. Så du slipper å gjøre det manuelt fra siden dems? Så det har vel ikke noe å si. Hmm installerte du punkbuster sammen med cod4? Endret 28. september 2008 av toy_man
Akidon Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Har PB 3.2 i mappen under */common/call of duty 4/PB. Var instalert sammen. Og reainstalert nå for å vere sikker på at alt er riktig.
Akidon Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Det funker I dont know what i did. Men det funker
toy_man Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Hehehe funker som regel å reinstallere ting Fin huske regel. Alltid reinstallere før du gjør noe annet. Hehe ~toy~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå