analrytter Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Heisann alle sammen. Eg vart lei av Battlefield: Bad company, så eg tok fram battlefield 2 og instalerte det. Har lasted ned dei nyaste patchane, men då eg skal joine, blir eg kicka og denne meldinga kjem fram. Eg har Windows Vista om det skulle bety noke Beklager, men eg veit ikkje kva eg skal gjere når det kjem opp. Kan dåkke vere så snill å hjelpe meg ? Takkar på forhand. Endret 28. september 2008 av analrytter Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har du vista? Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 28. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har du vista? Jepp, glemte å skrive det, men ja, eg har Vista Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 På det ikonet som du trykker på for å starte spiller, så må du høyreklikke og trykke på kjør som administrator, så går alt fint Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 28. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Tusen takk for hjelp DEt fungerte nå ja Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 No problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå