Gå til innhold

Problemer med direct x......


Anbefalte innlegg

Jeg har innstalert warcraft 3,men når jeg prøver å spille det får jeg ikke åpna spillet og det står at jeg må forsikre meg om at jeg har direct x 8.1 eller nyere innstalert.Så jeg prøver da og gjøre dette,menda jeg gåtr på options og klikker på install direct x mener den at jeg allerede har direct x 8.1 eller nyere innstalert.Jeg har akkurat innstalert windows xp jeg vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre.Plzzz hjelp........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg gjorde dette sto det at jeg hadde dx 9 men under nores på display stå det en ting

 

1:The system is using the generetic video driver:please innstall video driver provided by the hardware manufacturer

 

2:Direct draw test results:all tests were succesfull

 

3:direct 3dfuncionality not available.You should vertify that the driver is a final version from the hardware manufacturer.

 

Hva gjør jeg nå????

Lenke til kommentar
INGEN spill har DX9? Skaff deg Freelancer, DX9 som bare det.

3davenue sier:

Freelancer does not take advantage of today's latest DX9 technology, but it does create an all-round visually appealing experience that can be  had by almost anyone

Og det forklarer også hvordan jeg kan kjøre den uten Dx9 innstalert, bare med 8.1

Det finnes ingen rene Dx9 spill, er ikke lenge siden vi så de første fullverdige Dx8 spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...