Gå til innhold

Anbefalinger av skrekkfilmer


-Just-Me-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rec var en skuffelse, the grudge filmene både orginal og USA innspilling var skumle nok for meg, ellers er The Shining ganske creepy. Har fått en følelse av at noen folk mener skumle filmer inneholder mase søl og gore, mens noen vil ha filmer som bare er skumle i feelingen. Så hva er du ute etter? :)

Lenke til kommentar
Rec var ingen skuffelse. creepy film. Shining er den beste skrekkfilmen, REC den skumleste. Orginalen av Texas Chainsaw Massacre er også nice.

 

Rec var skummel, men langt i fra den skumleste. Orginal versonen av TCM er utfattelig trivelig, men langt i fra direkte skummel, mer surealistisk og bizzar.

Lenke til kommentar
Si en film som er skumlere og får deg til å skvette mer enn REC, så skal jeg sjekke den ut. Du så den sikkert med 10 kompiser og satt og dissa zombiene og eller?

 

Nei så den alene. Men synes faktisk orginal versonen av the grudge og orginal versonen er ganske skummel og værre enn Rec. :blush:

Lenke til kommentar

Beste horror jeg har sett: Janghwa, Hongryeon (A Tale of Two Sisters)

 

Andre anbefalinger: El Orfanato (The Orphanage), The Descent

 

The Shining er kanskje teknisk perfekt, men jeg synes ikke den er skummel.

 

The Orphanage er ikke så fryktelig skummel, men den har en fin skummel stemning, samt det er et par gode skvettescener i den.

 

Saw (I) og Se7en er også skumle, men det blir ikke horrorfilmer på samme måte som de overnevnte. (ok da, kanskje saw)

Lenke til kommentar
Si en film som er skumlere og får deg til å skvette mer enn REC, så skal jeg sjekke den ut. Du så den sikkert med 10 kompiser og satt og dissa zombiene og eller?

 

Nei så den alene. Men synes faktisk orginal versonen av the grudge og orginal versonen er ganske skummel og værre enn Rec. :blush:

 

Må innrømme at jeg ikke har sett den japanske Grudge, så det kan jeg ikke utale meg om. Rec er hvertfall den filmen jeg har hoppet mest i stolen av. Anbefaler den til deg, trådstarter.

 

The Shining er kanskje teknisk perfekt, men jeg synes ikke den er skummel.

 

Shining er best teknisk, den har utrolig mange symboler og meninger rundt seg. Se den, og deretter søk om det på internett, så skal du se hvor mye interessant du finner. Shining er et mesterverk.

Lenke til kommentar
Rec var en skuffelse, the grudge filmene både orginal og USA innspilling var skumle nok for meg, ellers er The Shining ganske creepy. Har fått en følelse av at noen folk mener skumle filmer inneholder mase søl og gore, mens noen vil ha filmer som bare er skumle i feelingen. Så hva er du ute etter? :)

 

de behøver ikke, som du sier bare være blodige, men skikkelig Skumle:) Sånn at du har vondt av å gå hjem fra en kompis etter klokka 8 f.eks xD

Lenke til kommentar
znip

 

Den er fortsatt ikke skummel.

 

For noen er den det.

 

Ja selvsagt er det nok noen som mener det, men jeg er ikke en av dem. Det er jo min subjektive mening at filmen ikke er skummel, noe annet ville blitt krøll.

 

Har ikke sagt noe annet, har jeg vel? :) FOR NOEN er den det skrev jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...