Gå til innhold

Hvor få tak i små skruer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å montere vannkjøling på fruens maskin, men er i beit for skruer. Grafikkortet har ei heldekkende blokk som skal settes fast med 2 stk M3 skruer og 3 skruer som er enda mindre. Biltema osv har ikke mindre enn M3, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skruer mindre enn M3? Gjerne her i Trondheim :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Holder på å montere vannkjøling på fruens maskin, men er i beit for skruer. Grafikkortet har ei heldekkende blokk som skal settes fast med 2 stk M3 skruer og 3 skruer som er enda mindre. Biltema osv har ikke mindre enn M3, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skruer mindre enn M3? Gjerne her i Trondheim :)

det vet jeg sannlig ikke ,skjekk på jobben ,, clas ohlson har bare m3, m2 har gått ut :p

Skrevet

Hvis det finnest en butikk som selger fjernstyrte modellbiler (tamiya, kyosho, team losi, osv) så kan du høre med dem.

Ellers så burde jo et eller annet industri utsalg kunne skaffe det.

Vet vi fikk tak i M2 skruer på Skruehuset i Stavanger/Sandnes.

Skrevet

Eller ta en tur til en lokal Elkjøp sjappe og rot litt i returen.

Finner sikkert en laptop eller to der, de har gjerne sånne små skruer, enten som holder hele skjiten sammen, eller inni.

Var i hvert fall tipset jeg fikk når jeg leita etter små skruer, prøvde Computer city, Panduro hobby, Jernica, Biltema, Clas Ohlson, Elkjøp og Lefdal. No luck indeed :thumbdown:

Skrevet

Fikk tak i skruer hos Datakjeden i Trondheim sentrum. Av en hel kaffekopp med skruer, var det 4 stk av de jeg trengte. Fikk dem gratis sammen med en kopp kaffe :)

Skrevet (endret)

Datakjeden har slik jeg synes det, alltid god service:) Ble noen ekstra poeng til datakjeden der ja:)

Endret av knutern88
Skrevet
Fikk tak i skruer hos Datakjeden i Trondheim sentrum. Av en hel kaffekopp med skruer, var det 4 stk av de jeg trengte. Fikk dem gratis sammen med en kopp kaffe :)

Ikke fra samme kopp håper jeg? :p

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei.

Jeg har M2.5 skruer på lager i div lengder i messing, rustfritt og alu.

Venter inn skruer fra M1 og opp til M3 i messing, rustfritt, alu og plast, skiver og muttrer vil også bli lagervare.

Tre skruer fra 1,6mm og opp til 3mm i rustfritt, messing, galvanisert og forkrommet skaffes på forespørrsel.

Mvh

Roar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...