Gå til innhold

BK: To biler


Dewil

Anbefalte innlegg

Her er et par bilder til av Bobla mi og mustangen til en kompis. Noen som har noe å komme med ang vinkelen. Synes Mustangen kledde litt denne vinkelen da den er tøff og bred, Bobla blir litt puslete ;)

 

Tatt med min nye Sigma 150-500 @ 350mm f6,3, 8 sek og iso 400.

 

Legger ved 2 versjoner av bobla:

post-26623-1222183217_thumb.jpg

post-26623-1222183227_thumb.jpg

Siste bildet fikk en litt roligere bakgrunn mtp. det røde lyset i bakgrunnen.

Ikke akkurat verdens råeste bil men har sin egen sjarm. Produsert i 1956 med 1200 kubikks motor og 30hk. Det er første gang bilen er registrert og kjører på veien på 20 år.

 

Mustangen:

post-26623-1222183238_thumb.jpg

Hvis man ser nøye etter under bilen ser man bunn panna på motoren. Det sitter en temmelig drøy motor oppi der. Spinner den? ja, den bruker fort en årslønn i gummi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle klart å ta meg hurtigere frem på en skikkelig svingete vestlandsvei med en boble enn en Mustang, hvis ikke strekkene blir for lange. Bobler er kule biler med gode kjøre-egenskaper, men med dårlig komfort og rar kjørestilling. Boblebildene er også best av disse tre, og det skyldes hovedsaklig at bakgrunnen er mer homogen.

Lenke til kommentar
Den ser skikkelig retro ut og nesten litt lei seg med viskerene i uorden.

På denne bobla som er så gammel, 1950 mod så er faktisk bilen født med viskerene sånn ;) Eneste som er å utsette på viskerene er at begge er til venstre side da høyre var vanskelig å få tak i ;)

 

Kult at bildene falt i smak. Takker for tilbakemeldinger. Enig med mye av det som er nevnt her.

Lenke til kommentar

Likter bil bilder, og da spessielt eldre biler....

 

Blandt disse bildene likte jeg boble nr2 best.... Nr. 1 hadde litt intens rødfarge + den stangen under bildet, mens nr. 3 hadde feil bakgrunn etter min smak.... Bilen så litt glemt ut...

 

EDIT: glemte å skrive at bilde to var etter min smak bra....

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...