Gå til innhold

Acer Aspire 5920G?

Kruuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg leverte inn min "Acer Aspire 5720ZG" Til Elprice i sommer pga at jeg har hatt STORE problemer med den fra jeg kjøpte den i november i fjor.

Forrige uke ringte jeg elprice for å finne ut om jeg fikk den snart, og da fikk jeg vite at om dem ikke hadde fått den tilbake innen tirsdag (altså i dag) Skulle jeg få en ny pc.

Ringte spent i dag og fikk vite at jeg skulle få en ny og mye bedre pc, netopp "Acer Aspire 5920G" Jeg sjekka den på internett i dag og blei veldig forvirra.

Her er mange versjoner av den pc'en.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351730

(som er en veldig bra pc, men koster 1000 kr mer en jeg betalte for min 5720zg)

og

http://www.elprice.no/skolestart/data-lyd-...r-pc-lxaqb0x636

som da igjen koster 1000 kr MINDRE en det jeg ga for min gamle pc.

Hvilken burde jeg forvente? Altså. den som lå på komplett er jo veldig bra, men den som faktisk lå på elprice var jo ikke noe å juble for, finner faktisk ikke statsa til ZG'en noe sted så får ikke sammenligna , men var jo ikke så bra.

Vil ha en pc som går ann å game på uten å lagge seg ihjel.

Kan dem gi meg en billigere pc en den jeg kjøpte , dog den kansje er bedre? Blir ikke jeg nesten lurt for 1000KR da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei som du ser så finnes det i denne utgaven forskjellige spec'er på maskinen, prossessor + minne + blue-ray som øker prisen betraktelig.

Men du bør passe på at du får en maskin som har samme pris som det du ga for din i sin tid, spesielt dette siden du har hvert uten pc siden i sommer det er lang tid og du skal vel ikke lide formye iht til at maskinen har falt i pris evt. derfor skal du ha en maskin som el-price har i dag til den pris du ga for din etter min mening. Vi har lov til å stille krav............ikke sandt !

Griffin95

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...