Gå til innhold

[Løst]Noen spill som SWAT serien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i at coop i SWAT 3 og 4 med folk som går inn for det, er kjempegøy. Jeg er også bekymret over at det tilsynelatende ikke blir noe SWAT 5 - med den grafikken som er mulig samt med videre evolusjon fra de tidligere SWAT-spillene kunne det ha blitt knall.

 

Jeg digger vrien som SWAT-spillene har, her har man som mål å nøytralisere skurkene -uten- at liv går til spille; spiller man public ser man fort at det er en utfordring mange ikke er vant med. Det er ikke SWAT å være lett på triggeren. :)

Endret av Freakhavoc
Lenke til kommentar

Eg er ikkje sikker på kva slags splinter cell spel som har best COOP, som sakt så har eg ikkje testa det sjølv, men det skal nok være mulig å grave fram nokre omtalar som tar føre seg COOP på SC.

 

 

SWAT 4 er helt fantastisk på lan. Hadde gitt min venstre lillefinger for å få et SWAT 5.

Er bedre å offre den høyre lillefingeren sidan den berre ligg inaktiv på sida av musa. Den venstre lillefingeren bruker du til å betjene TAB, caps lock, shift og ctrl. :innocent:

Lenke til kommentar
Eg er ikkje sikker på kva slags splinter cell spel som har best COOP, som sakt så har eg ikkje testa det sjølv, men det skal nok være mulig å grave fram nokre omtalar som tar føre seg COOP på SC.

 

 

SWAT 4 er helt fantastisk på lan. Hadde gitt min venstre lillefinger for å få et SWAT 5.

Er bedre å offre den høyre lillefingeren sidan den berre ligg inaktiv på sida av musa. Den venstre lillefingeren bruker du til å betjene TAB, caps lock, shift og ctrl. :innocent:

 

ikke for de som har knapper på begge sider av musa :D

Nesa kan du da fint greie deg uten ? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tør tippe på at Shawn Elliot ble ansatt som produsent hos 2K boston (tidligere irrational games) pga SWAT 5.

 

Det finnes forresten gode coop baner i splinter cell 3 (chaos theory).

 

Er det noe god grafikk på dette?

 

Jeg synes det. Er i alle fall ikke dårligere enn SWAT 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...