Gå til innhold

Blackberry hos Telenor


NEXTDOOR

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vurderer har hosted exchange, men denne kan nå utvides med BES-støtte, slik at den fungerer med Blackberry. Trigcom sier dog at Blackberry funksjonen kun fungererer hos operatører som er "Blackberry-godkjent". Noen som vet om dette stemmer?

 

Jeg vet at Telenor skal begynne å tilby Blackberry, men venter ikke om jeg kan kjøpe en Blackberry Bold og begynne allerede nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at Telenor skal begynne å tilby Blackberry, men venter ikke om jeg kan kjøpe en Blackberry Bold og begynne allerede nå!

 

Hvor har du hørt det?

Har fra gode kilder at Telenor ALDRI skal kjøpe Blackberry lisens (dette er tross 1-2 år gammelt, men fra pålitelige kilder).

 

Og ja, du MÅ ha en operatør som har kjøpt Blackberry lisens for å benytte seg av Blackberry funksjonaliteten. Sist jeg sjekket, kostet dette rundt 10 millioner.

 

I Norge er det vel bare Trigcom og TDC (bare for bedriftskunder) som støtter dette.

Lenke til kommentar
Jeg vet at Telenor skal begynne å tilby Blackberry, men venter ikke om jeg kan kjøpe en Blackberry Bold og begynne allerede nå!

 

Hvor har du hørt det?

Har fra gode kilder at Telenor ALDRI skal kjøpe Blackberry lisens (dette er tross 1-2 år gammelt, men fra pålitelige kilder).

 

Og ja, du MÅ ha en operatør som har kjøpt Blackberry lisens for å benytte seg av Blackberry funksjonaliteten. Sist jeg sjekket, kostet dette rundt 10 millioner.

 

I Norge er det vel bare Trigcom og TDC (bare for bedriftskunder) som støtter dette.

 

Telenor i Sverige selger Blackberry og dette skal også innføres i Norge. Selv folk hos Trigcom har bekreftet at de vet at Telenor skal begynne med Blackberry.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Pratet med Telenor akkurat nå og de skulle ha 349 pluss abb avgiften.

 

Hvordan klarte dere å aktivere simkortet og hva kostet det?

Noen som også kan forklare meg hva man mister av funksjonalitet dersom man ikke har et BB klart abb og sitter med en BES?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...