Gå til innhold

Singelplayer RPG til Business-laptop.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! :)

Er det noen forslag til et ulinjært RPG som funker på en HP Compaq 6715b?

Gjerne noe Morrowind-opplegg, kanskje ikke fullt så gammelt.

Skjermkortet er et X1250 og er det som sliter mest i pcen.

Tusen takk til alle som orker å hjelpe.

Edit: Skrivefeil

Endret av Bob92
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om du skaffer deg gothic 2 så skaff det uten Night of the Raven expansion packen...

Jeg er uenig. Absolutt skaff Gothic 2 med Night of the Raven expansion packen, men kansje etter du har fullført spillet en gang uten.

Skrevet (endret)

fordi den fucker opp alt. For eksempel kan du glemme å bruke 2hand våpen fordi det er så latterlig vanskelig å få tak i nok strength.

Og noen av hovedbossene blir så utrolig mye vanskeligere. greit nok at det nye området som kommer med er litt underholdende, men at de ødelegger skillsystemet og gjør bossene så latterlig mye vanskeligere ødelegger hele spillet synest jeg.

faktisk, for å ha en sjangse vil jeg vedde på at du må ha gjort ca. hver eneste sidequest i hele spillet.

Gothic 2 NotR var det første spillet på flere år jeg måtte jukse for å komme meg gjennom, og på slutten bugga det seg så jeg fikk ikke tatt sistebossen.

Endret av NothgaliC
Skrevet

Det meste du sier er sant, men jeg rundet spillet uten problem med 2hånds våpen. Måtte såklart gjøre nesten alle sidequests for å ha noen sjanse, og det var deffinitivt en utfordring å fullføre spillet, men jeg mener det er 10 ganger bedre men også 10 ganger vanskeligere. Fullføre orginalen minst en gang er lurt på forhånd.

Skrevet

Gothic 2 er etter mi meining den beste RPG-en til PC, har sjølv spelt igjennom det 4 gongar (2 med og 2 utan NotR). Eg anbefalar å investere i Gothic Universe-pakken. Då får du alle tre spela, samnt NoTR, til rundt 300 kroner. :)

Når det gjeld NotR, synest eg det var ein svært bra ekspansjon. Det at den auka vanskegrada ser eg på som eit stort pluss, det gjer at ein får ei lita utfordring sjølv om ein har spelt igjennom spelet ein gong eller to før.

Spel gjerne igjennom utan NotR første gong. Eg synest sjølv det var kjekt å kunne utforske spelverda endå ein gong, og finne ting som ikkje var der før.

Kay

Skrevet

sacred ?

gothic 3 trur jeg blir for krevende..

Nå er det da dungeon siege 1 og 2..

...og det var kun rpg som var intressant ?

meg spiller selvsagt mw og ob appropå :p

Skrevet

Ja, det er et RPG jeg ønsker for øyeblikket, men om du absolutt vil komme med andre sjangere så er jeg åpen for å prøve det også. :)

Gothic 3 har jeg på stasjonæren min, så det vet jeg krever en del av GPU.

Dungeon siege 2 har jeg aldri prøvd så det kan jeg se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...