Gå til innhold

Er HP Pavilion dv6899eo en bra maskin?


Tjohei

Anbefalte innlegg

Sitter og myser etter bærbar, og så har HP Pavilion dv6899eo kommet meg for øye. Men jeg klarer ikke å finne noe særlig informasjon om den hverken her eller på Google. Er det noen som har noe erfaring med denne? Er det lenge siden den kom ut. Er det en god maskin? Spesifikasjonene er jo bra, og HP pleier jo å levere gode maskiner, så...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er vel en modell som er på vei ut. Dersom det er Pavilion med 15,4" skjerm du er ute etter bør du heller kikke på dv5-xxxx maskinene.

Hva er det med dv5-xxxx som gjør dem bedre enn dv6899? Jeg fant denne som ligger ganske nærme i pris, og bortsett fra større harddisk er det ikke åpenbart hva som er bedre.

 

Det som er viktigst for meg er holbarhet og støy/varmeutvikling. Jeg trenger ikke det nyeste og beste, bare det er godt nok til allmenn bruk, slik jeg syns dv6899 ser ut til å være. Eller er det noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Jaha, hvorfor det?

 

Jeg er ingen ekspert, men finnes det en eneste maskin i 5000-kroners klassen som har en bedre prosessor enn T8300? Og i tillegg noe bedre enn integrert skjermkort?

 

Designen er litt spesiell da...

Gode bilder

 

Edit: I tillegg tilsier min egen erfaring at HP er veldig solide på laptoper.

Endret av Evju
Lenke til kommentar
Jaha, hvorfor det?

 

Jeg er ingen ekspert, men finnes det en eneste maskin i 5000-kroners klassen som har en bedre prosessor enn T8300? Og i tillegg noe bedre enn integrert skjermkort?

 

Designen er litt spesiell da...

Gode bilder

 

Edit: I tillegg tilsier min egen erfaring at HP er veldig solide på laptoper.

 

følger det med mus og veske som på bildene der?..litt stygg i lakken, ser ut som riper :tease:

Lenke til kommentar
Jaha, hvorfor det?

 

Jeg er ingen ekspert, men finnes det en eneste maskin i 5000-kroners klassen som har en bedre prosessor enn T8300? Og i tillegg noe bedre enn integrert skjermkort?

 

Designen er litt spesiell da...

Gode bilder

 

Edit: I tillegg tilsier min egen erfaring at HP er veldig solide på laptoper.

 

 

 

Er vell ingen maskiner på markedet som kan levere en slik totalpakke for under 5000kr. Flott cpu, greit skjermkort og masse snacks som god webcam, fingerprint reader, bluetooth, kortleser. Utrolig flott totalpakke for fem lapper.

 

Lurer på om bæreveske, mus osv følger med......tviler men

 

 

edit:

 

ser ut som det følger med ja

"• Utseendet fullendes med en fargematchet trådløs mus som gir enestående komfort i arbeid og spill, i tillegg til et slankt hylster som beskytter den bærbare på en stilig måte"

 

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...43302.html#null

Endret av rikkmund
Lenke til kommentar
følger det med mus og veske som på bildene der?..litt stygg i lakken, ser ut som riper :tease:

 

Det står ingenting om det på Komplett sine sider, men alle andre butikker selger hele pakka, og det står også på HP sine sider at det følger med:

 

Utseendet fullendes med en fargematchet trådløs mus som gir enestående komfort i arbeid og spill, i tillegg til et slankt hylster som beskytter den bærbare på en stilig måte

 

 

Angående designet, så var det førsteinntrykket mitt også, at det så ut som riper. Men på de store bildene ser det langt mer elegant ut:

HP-Pavilion-dv6899-ferme-dessus.jpg

HP-Pavilion-dv6899-ouvert-gauche.jpg

Endret av Evju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...