Evil-Duck Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Heisann. Jeg driver å ser etter førstebil. Har igrunn lyst på bil med bakhjulstrekk , og da er vel egentli den eneste bilen jeg har lyst på og har råd til en ford sierra Men den eneste som jeg kunne tenkt meg står at har Portet topp, Jeg bare lurer på hva det innebærer og om det kan føre til større problemer ?
jur_gus Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 (endret) Hvilken motor er dette gjort på? Ohc er den mest som er mest egnet. Du burde ikke ha noen store problemer med det hvis det er gjort skikkelig jobb.. Og du må prøve kjøre for å se at den ikke virker unormal. Sierra er ellers en veldig fin førstegangs bil, har selv hatt 3 stk. De er lette og skru på samt billig. Lykke til Endret 21. september 2008 av jur_gus
Evil-Duck Skrevet 21. september 2008 Forfatter Skrevet 21. september 2008 Det er gjort på en Dohc motor
Leo_ Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Det er litt spesiellt, DOHC-motoren er ikke en vanlig trimme-motor. Dog skal sies at som standardmotor er DOHC en bedre motor. Den har relatvit lavt forbruk, grei effekt og masse moment. Den har max moment allerede på 2500rpm. Porting av denne motoren er som sagt ganske uvanlig, men gir trolig litt ekstra spark fra midt til høyt turtall. Ulempen med denne motoren er at den har noe svakere topp enn OHC, men alt i alt tror jeg du vil bli fornøyd med en DOHC-Sierra som førstebil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå