Straffa Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 (endret) Hvordan fungerer Crafting? Er LVL 5 men har ikke sett noe sted der jeg kan velge Crafting skills, noe jeg har gått glipp av eller må vente til minimum lvl før en kan velge? Endret 21. september 2008 av Herakles
kthjorpthjopøri Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Hvordan fungerer Crafting? Er LVL 5 men har ikke sett noe sted der jeg kan velge Crafting skills, noe jeg har gått glipp av eller må vente til minimum lvl før en kan velge? Crafting er elendig, konseptet er bra! Men det og må huske på/ skrive ned hva som gir de forskjelige resultatene er iriterende. Hadde man faktisk fått oppsikriften når man lagt noe for første gang hadde det vert bedre. og når man kun kan kominere 4 forskjelige ingrindienser, blir det ikke akurat så mye veriasjon. Det er i vertfalll som jeg opplaver det.
Zappy Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Craftingen trenger arbeid ja. La oss se hva neste patch bringer.
haffi Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg har problemer med den der man skaffer magic items, har ikke helt satt meg inn idet enda + at jeg ikke finner talisman making noe sted, noen som kan hjelpe meg?
Nosferatu Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 @haffi: Se etter Hedge Wizards, de lærer deg talisman crafting
gamer73 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Jeg kommer ikke til å velge yrke enda. Jeg har ikke peiling på hva som er bra etc. Så venter til noen finner det ut...og at mythic patcher og gjør crafting bedre. I mellomtiden samler jeg alt jeg looter av seeds og salvaged items i banken i Altdorf Tok 6 mnd før jeg begynte med crafting i wow også...jeg har ikke lyst elelr tid akkurat nå...for mye å se..for mye å oppleve..
Rata101 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å putte alt i banken nei. Crafting er skikkelig ute å kjøre.
GETINTHEVAN Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Om du vil deg selv vondt så velger du salvaging og talisman making. (moar liek broken money sink, amirite?) Jeg valgte de to, og det er en pine å levle dem. Jeg håper at det kommer til å gi avkastning til slutt.
Rata101 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Talisman making vil definitivt kunne være en veldig god inntektskilde etterhvert. Hvorfor? Fordi talismans er consumables. De har en tidsbegrensning, og derfor vil folk alltid være nødt til å kjøpe nye. Problemet akkurat nå er at det dropper alt for lite mats. Særlig "fragments" eller hva det kalles...
gamer73 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) At talisman's er tidsbegrenset gjør at jeg ikke engang kommer til å tenke på å bruke dette før godt opp på level 40 hehe. Men joda..man kommer sikkert til å tjene slanter på slikt:) Akkurat som man gjorde i wow når hardcore spillere kjøpte flasker og potions i hytt og vær.. Endret 23. september 2008 av gamer73
GETINTHEVAN Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Talisman making vil definitivt kunne være en veldig god inntektskilde etterhvert. Hvorfor? Fordi talismans er consumables. De har en tidsbegrensning, og derfor vil folk alltid være nødt til å kjøpe nye. Problemet akkurat nå er at det dropper alt for lite mats. Særlig "fragments" eller hva det kalles... Det skal også være mulig å lage varige epic talismaner på de høyere levelene. Og ja, det er kjipt at magic salvaging har en så høy feilprosent at man aldri får nok fragments til å kunne levle talisman making skikkelig. En grei måte er å kjøpe billig grønt renowned gear til et par sølv pr stykk så man får opp skillen litt. Jeg er nå level 13 og det grønne gearet som dropper har for høyt level til at jeg får fragmenter av det. Ender bare opp med essences, og da går jo heller skillen aldri opp. Ganske frustrerende greier.
Rata101 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Man kan lage permanente epics med talisman making? Interessant! Prøvde å starte med salvaging på rank10 (fant ikke trainer før da ), men jeg har ikke gått opp ett eneste point, selv om jeg har brukt skillen ca. 10-12 ganger på forskjellige greens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå