Gå til innhold

Akam-Haugalandet i Visnes - 21.09.08


Anbefalte innlegg

Starter en bildetråd for å skille fra den vanlige diskusjonen rundt fremtidige turer jeg...

 

 

Begynner med ett bilde av gjengen som var med i dag...

 

post-102966-1222005926_thumb.jpg

 

 

post-102966-1222005948_thumb.jpg

exif : 85mm - 1/80 - f/2.2 - ISO200

 

Så ett bilde av en gran som jeg og Kim Are fant (Ok, så var det Kim Are da...)

 

Regner med at han kommer med sin versjon av bildet også..

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok da.... kanskje jeg skulle lagt på litt BBC naturdokumentar monolog og...; "And here is the shy and mysterious PM eating his pray for lunch; a 4GB memorycard. He is normally very calm when eating, but can be aggressive if he sense that his photo-gear is threatened. If you approach him very calmly with som other photogear showing; he tends to smile and is normally very polite; wanting to touch (tafse) your gear..."

Lenke til kommentar
Ok da.... kanskje jeg skulle lagt på litt BBC naturdokumentar monolog og...; "And here is the shy and mysterious PM eating his pray for lunch; a 4GB memorycard. He is normally very calm when eating, but can be aggressive if he sense that his photo-gear is threatened. If you approach him very calmly with som other photogear showing; he tends to smile and is normally very polite; wanting to touch (tafse) your gear..."

 

:D

 

Stemmen til David Attenborough dukket opp i hodet mitt mens jeg leste dette. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...