Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drar for å vinne tilbake eksen.


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestine

Dette MÅ ha gått galt. Sett dere i damas situasjon. Hadde dette vært meg, og exen hadde kommet til meg på jobb med blomster og proklamert dikt osv, så hadde jeg først blitt sprut rød, lett febrilsk etter et hull å krype ned i, og så fått fyren lempa ut. En hver siste rest av følelser ovenfor han ville være blåst bort av skam og sinne.

En "pause" er en fin måte å gjøre det slutt på. Spesielt når det er snakk om avstandsforhold. Da hadde jeg nok funnet meg en ny fyr, og så bedt exen om "pause", og så ignorert han til han gav opp. Dette høres vel feigt og umoralsk ut, så derfor poster jeg det anonymt.

Lenke til kommentar
Dette MÅ ha gått galt. Sett dere i damas situasjon. Hadde dette vært meg, og exen hadde kommet til meg på jobb med blomster og proklamert dikt osv, så hadde jeg først blitt sprut rød, lett febrilsk etter et hull å krype ned i, og så fått fyren lempa ut. En hver siste rest av følelser ovenfor han ville være blåst bort av skam og sinne.

En "pause" er en fin måte å gjøre det slutt på. Spesielt når det er snakk om avstandsforhold. Da hadde jeg nok funnet meg en ny fyr, og så bedt exen om "pause", og så ignorert han til han gav opp. Dette høres vel feigt og umoralsk ut, så derfor poster jeg det anonymt.

 

 

Det hørtes jævlig feigt og umoralskt ut! Pause er da vel ikke noen fin måte å gjøre det slutt på ? Pause er en periode der man ser lite eller ingenting til hverandre, og man vet at det blir slutt. Så du ville funnet en ny fyr, og SÅ bedt den typen du allerede er sammen med om pause!? Dette er noe av det mest lavmål jeg har hørt på lenge, like greit at du postet anonymt. Håper jeg aldri støter borti deg.

Lenke til kommentar
Dette MÅ ha gått galt. Sett dere i damas situasjon. Hadde dette vært meg, og exen hadde kommet til meg på jobb med blomster og proklamert dikt osv, så hadde jeg først blitt sprut rød, lett febrilsk etter et hull å krype ned i, og så fått fyren lempa ut. En hver siste rest av følelser ovenfor han ville være blåst bort av skam og sinne.

En "pause" er en fin måte å gjøre det slutt på. Spesielt når det er snakk om avstandsforhold. Da hadde jeg nok funnet meg en ny fyr, og så bedt exen om "pause", og så ignorert han til han gav opp. Dette høres vel feigt og umoralsk ut, så derfor poster jeg det anonymt.

 

 

Det hørtes jævlig feigt og umoralskt ut! Pause er da vel ikke noen fin måte å gjøre det slutt på ? Pause er en periode der man ser lite eller ingenting til hverandre, og man vet at det blir slutt. Så du ville funnet en ny fyr, og SÅ bedt den typen du allerede er sammen med om pause!? Dette er noe av det mest lavmål jeg har hørt på lenge, like greit at du postet anonymt. Håper jeg aldri støter borti deg.

 

Haha.. Slapp av, alle som ikke var født bak en dass i går skjønner jo at pause = slutt

 

Synes imidlertid det var feigt av "gjestine" å poste som gjest. Man må kunne stå for det man gjør, om man er stolt av det eller ikke.

Lenke til kommentar
Dette MÅ ha gått galt. Sett dere i damas situasjon. Hadde dette vært meg, og exen hadde kommet til meg på jobb med blomster og proklamert dikt osv, så hadde jeg først blitt sprut rød, lett febrilsk etter et hull å krype ned i, og så fått fyren lempa ut. En hver siste rest av følelser ovenfor han ville være blåst bort av skam og sinne.

En "pause" er en fin måte å gjøre det slutt på. Spesielt når det er snakk om avstandsforhold. Da hadde jeg nok funnet meg en ny fyr, og så bedt exen om "pause", og så ignorert han til han gav opp. Dette høres vel feigt og umoralsk ut, så derfor poster jeg det anonymt.

Ja, men så er heldigvis ikke alle kvinnfolk som deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lest på blabladet.no - 02.10.2009

 

Det er funnet levninger, ved et uteområde i Stavanger i dag.

 

Levningene er såpass hakket på av stær og trost, slik at de er ikke til å kjenne igjen.

 

Enda mere mystisk er det at i rektum på levningene ble det funnet en svær bukett med blomster!? Og i munnen fant de en stor ball med papir. Det eneste som var leslig på den litt store lappen, var dette; "kjære snuppeliten"!??

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Dette MÅ ha gått galt. Sett dere i damas situasjon. Hadde dette vært meg, og exen hadde kommet til meg på jobb med blomster og proklamert dikt osv, så hadde jeg først blitt sprut rød, lett febrilsk etter et hull å krype ned i, og så fått fyren lempa ut. En hver siste rest av følelser ovenfor han ville være blåst bort av skam og sinne.

En "pause" er en fin måte å gjøre det slutt på. Spesielt når det er snakk om avstandsforhold. Da hadde jeg nok funnet meg en ny fyr, og så bedt exen om "pause", og så ignorert han til han gav opp. Dette høres vel feigt og umoralsk ut, så derfor poster jeg det anonymt.

IQ-brems? Man BER ikke om pause, man sier rett ut at forholdet er over.

Lenke til kommentar
Lest på blabladet.no - 02.10.2009

 

Det er funnet levninger, ved et uteområde i Stavanger i dag.

 

Levningene er såpass hakket på av stær og trost, slik at de er ikke til å kjenne igjen.

 

Enda mere mystisk er det at i rektum på levningene ble det funnet en svær bukett med blomster!? Og i munnen fant de en stor ball med papir. Det eneste som var leslig på den litt store lappen, var dette; "kjære snuppeliten"!??

 

:innocent:

HAHAHA

Lenke til kommentar

hvis han var tøff nok til å poste denne usikre planen, tøff nok til å fly til stavanger å gjennomføre det, men feige ut på å fortelle resultatet? :dontgetit:

 

Kanskje han feiga ut når han kom til stavanger? isåfall er det jo bare å si det. 99% av vi som kommenterer her gjør det fordi vi ikke har guts til å gjøre noe slikt selv.

 

 

Man bør være ganske hjernedød om man ikke skjønner at "pause" er det samme som "slutt".

 

Var det derfor dama psyka ut så jævlig når jeg ba om pause for et år sia hmmm jeg trengte bare en pause fra ansvaret og rutina, ble jo sammen igjen etterpå :yes: data ikke andre i mellomtiden da...

 

En "pause" er en fin måte å gjøre det slutt på. Spesielt når det er snakk om avstandsforhold. Da hadde jeg nok funnet meg en ny fyr, og så bedt exen om "pause", og så ignorert han til han gav opp. Dette høres vel feigt og umoralsk ut, så derfor poster jeg det anonymt.

 

Håper jeg aldri kommer borti fake horer som deg igjen.... Nå har jeg aldri hørt den linja, men om en dame hadde sagt at hun ville ha pause hadde jeg forventa at det var pause hun ville ha. Tenk om partnern din møter en han kunne hatt det bra med, men viser ikke interesse fordi han venter på at du skal bli ferdig med "pausa" di.

 

Nei det er ingen fin måte å gjøre det slutt på, det er respektløst og man skal ikke pisse på folk man er glad i, men det har du vel bare jugd om og så da spiller det vel ingen rolle i din bimboverden

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...