Gå til innhold

Mine kjøp blir refunded av Steam.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste uka kjøpt to spill på Steam, Clear Sky og Crysis Warhead, og begge gangene har jeg fått en e-post om at jeg får tilbake pengene mine:

Your purchase of Crysis: Warhead (EU) has been refunded. The credit should appear in your account within a couple of business days.

Your purchase of S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky (EU) has been refunded. The credit should appear in your account within a couple of business days.

Er det noen som vet hva grunnen til dette er? Jeg klager selvfølgelig ikke over to gratis spill, men skulle likt å vite hva som skjer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Vil du bruke de ekstra pengene og kjøpe Clear Sky som gift til meg da eller? :)

Skrevet

Du har sjekket at pengene er kommet tilbake på kontoen? Og spillene fungerer helt fint?

Hvis ja, så er det ikke godt å si hvorfor. Men en eller annen plass er det noen som har fucka opp. :)

Skrevet

Jeg har også fått disse mailene noen ganger - men pengene er blitt behørig trukket fra kontoen, og spillene blir mine. Hva de egentlig driver med, vites ikke.

Skrevet

Det er i allefall ikkje din feil at dette skjer, så du skal ikkje bli skadelidande. Om det er ein årsak til at dette blir sendt ut så er det Steam-folkene sin jobb å fjerne tilgang på programmet. Det finnes sikkert ein tråd på Steam-forumet med liknande erfaringar frå andre.

Skrevet

Erfarte det samme, da jeg kjøpte HL2:EP2 i forrige uke. Pengene ble dog trukket fra konto, og spillet fungerer fint.

Det kan være så enkelt som en mixup i e-postutsendelsen, en test i programmeringa snudd opp ned for eksempel. Hadde vært morsomt hva man fikk på e-post om betalinga ikke ble godkjent.

Skrevet

Har ikke fått noen penger enda, men har ikke gått mer enn to dager siden jeg kjøpte da. Men kan godt hende det bare er "kuk i maskineriet" som de sier i Danmark, og at det derfor kommer en slik e-post.

Etter å ha kjøpt Clear Sky fikk jeg en e-post om at jeg hadde fått en gave, men ikke noe om hverken hva det var eller hvem det kom fra.

Men får bare vente og se hva som skjer. Enten får jeg penger tilbake og får gratis spill, eller så har jeg betalt det jeg skal betale. :)

Skrevet

"Your purchase of Counter-Strike Complete has been refunded. The credit should appear in your account within a couple of business days."

detta fikk jeg i mailen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...