Gernia Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Driver og mikser nytt oppsett til Gaming PC. Ser dette bra ut? Tar gjerne imot råd om forandring av oppsett Oppsett: Thelmalrigth extreme MSI Radeon x2 Hvem er det man skal velge? Mushkin CPU AMD HK -Gernia- Takker for alle svar EDIT: Handlevogn Endret 20. september 2008 av Gernia
Daily-Drifter Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Her er mitt forslag: Rampage Formula E8500 Mushkin 2*2gb (helst *2) Sapphire 4870x2 Mist 1000W Lian Li utvider du med et 4870x2 etterhvert vil jeg tro du har nok gpu power for en stund. kjører en e8400 på 3.8ghz på luft når jeg gamer, med samme komponentene bortsett fra en litt kjipere utgave av hovedkortet (x38 maximus formula) og 800w utgaven av psuen. Skal du kjøre crossfire med to 4870 er det greit å ha litt å gå på på psu da de blir svakere og svakere når de blir eldre. Endret 19. september 2008 av Daily-Drifter
Gernia Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Her er mitt forslag: Rampage Formula E8500 Mushkin 2*2gb (helst *2) Sapphire 4870x2 Mist 1000W Lian Li Har alt et maxi kabinett... Vil, helst satse på AMD siden har kjørt intel hele mitt liv, og har mange opplevelser med "kvaliteten" dems... men det er min mening da takker for svar
Daily-Drifter Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) intel er nok best for øyeblikket... Har hatt utallige cpuer fra begge. Endret 19. september 2008 av Daily-Drifter
Gernia Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 (endret) Hmm... hvilke vifte burde jeg ha på CPU kjøleren? Tenkte meg 5 av disse: Vifter. 1 til CPU kjøler og 2 til inn blås nede front og 2 ut oppe bak. Bytter ut PCU med MIST 1000W Edit: Ser forandringene i handlevogna. Bare og kopiere hvis du har lyst -Gernia- Endret 20. september 2008 av Gernia
Gernia Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Mushkin Disse er det kjøler på? Eller er det lurt og kjøpe et sett? Eller en til liten vift å legge over Rammen?
Green_Monster Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Spørs vel litt hvor mye bråk du vil ha. Ramviftene er små og bråker mye, jeg tok de av med en gang. De Noctua 120mm er kjempe gode vifter. Jeg har CPU kjøleren fra Noctua også... veldig fornøyd
Griffin Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg har Corsair Dominator med medfølgende viter... tre stk er tallet som blåser ned på rambrikkene. Kan ikke påstå at jeg hører de. Kjører du ett 4870x2 kort, så overdøver de evt. støy fra de viftene. En annen ting er at jeg ikke er så utrolig sikker på om jeg kjører ATI igjen. Driveren kræsjer når jeg prøver å presse kortet litt på grafikk, noe som medfølger restart. Aldri hatt slike problemer med nVidia som jeg jo har lang erfaring med. Dette pluss at det har vært litt mer pes å få den (4870x2 kortet) til å virke tilfredstillende (les viftestyring og temperatur). Hadde jeg kunnet valgt om igjen, så er det nok svært mulig at valget hadde falt på GTX280. Men vi får se...kanskje jeg blir fornøyd etter en driveroppdatering eller to???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå