Gå til innhold

Tråden for alle iherdige Gamecube-spillere ^^


HannaMagnussen

Anbefalte innlegg

Er du av den gammeldagse typen? Foretrekker du Gamecube fremfor nyere Nintendo-konsoller, andre konsoller eller bærbare spillmaskiner som Gameboy, PSP etc? Du har herved funnet en ny venn ^^

 

Lillebror ser på meg som håpløst barnslig og tilbakestående som ikke ser skjønnheten i PS2, Xbox eller Nintendo Wii. Fantastiske maskiner helt klart, men jeg digger hele retro-greia med Gamecube og særlig Nintendo 64.

 

Spillene som er mest brukt er (i synkende rekkefølge):

Mario Kart (både originalen til Nintendo 64, selv om det er en anelse for enkelt, og Double Dash til Gamecube som alltid er en sikker vinner om jeg trenger en liten "thrill")

Pikmin (fantastisk morsomt spill! Blir ikke lei :D )

Pokémon Colosseum

Super Mario Sunshine (har aldri heelt har fått det til, men det er morsomt likevel :p )

1080 (snowboard-spill til Nintendo 64. Var helt rå en periode, men det har støvet ned en stund. Burde kanskje finne det frem igjen?)

 

 

Snurr debatt! Jeg venter på kontakt med likesinnede :D kom igjen, vet dere er der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åja, spilte utrolig mye gamecube før. har en fortsatt, men nå putter jeg spillene i wii'n. på wii'n spiller jeg fortsatt med gc kontroller for de er tidenes nest beste kontrollere. Spiller spill som: Mario kart, resi 4, zelda, metroid, pikmin, super smash, animal crossing, super mario. gc gir meg ikke akkurat noen retro feeling men. spiller masse super nintendo og sega. er mer retro der:)

Lenke til kommentar

Jeg savner Gamecube!

 

Den står sliten vedsidna Wii`en min, men spiller GC spill på Wii nå.

 

Jeg husker de lange kveldene med den. Føler at jeg ikke spiller så mye fortiden, bare et slåsse-spill med en kamerat noen ganger...

 

Snart når det begynner å komme bra spill til Wii ( som det er en del av også) så blir det vel det samme med den, men Gamecuben skal alltid stå vedsidna! :)

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Jeg savner Gamecube!

 

Den står sliten vedsidna Wii`en min, men spiller GC spill på Wii nå.

 

Jeg husker de lange kveldene med den. Føler at jeg ikke spiller så mye fortiden, bare et slåsse-spill med en kamerat noen ganger...

 

Snart når det begynner å komme bra spill til Wii ( som det er en del av også) så blir det vel det samme med den, men Gamecuben skal alltid stå vedsidna! :)

den lilla GC min står også ubrukt. Men kommer ikke til å selge den:)

Lenke til kommentar

Jeg var dessverre i den fasen hvor kombinasjon av lite penger samt spill som da ikke virket for lovende for meg (big mistake) så jeg investerte aldri i NGC. Mistake indeed.

 

Nå i etterkant har jeg koset meg stort med Wind Waker og Metroid Prime spillene ved å spille disse gamle klassikerne gjennom Wii konsollen min.

Lenke til kommentar

Gamecuben vil alltid være den beste konsollen for meg. God kontroller, fint design, dritkult navn og så klart spillene.

 

Topp-favoritter:

 

 

Resident Evil 1-4

Metroid Prime serien

Zelda: The wind waker og kanskje litt Twilight Princess, men ble ganske skuffet over det.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Gamecuben vil alltid være den beste konsollen for meg. God kontroller, fint design, dritkult navn og så klart spillene.

 

Topp-favoritter:

 

 

Resident Evil 1-4

Metroid Prime serien

Zelda: The wind waker og kanskje litt Twilight Princess, men ble ganske skuffet over det.

 

 

Elsket mer Wind Waker enn Twilight Princess. Forstår ikke hvorfor folk klaget på Cel-Shading grafikk. Bare se på Prince of Persia 4. Det ser pent ut.

Lenke til kommentar

Gamecuben er herlig! Liten, nett, støysvak med bra grafikk (husk rgb scart) og kontrollene sitter godt i hånden. Det eneste minuset er at den ikke har ekte 5.1 lyd.

 

Herligste spillet på konsollen er nok Pikmin 2, utrolig bra, en skikkelig morsom 2 player på denne.

 

Residen Evil 4 var også suveren på denne, men enda et hakk bedre på Wii.

 

The Legend of Zelda: Windwaker er også rundet noen ganger, herlig grafikk, stemning og spillbarhet!

 

Mest spilt:

 

Zelda Windwaker

MK Double Dash

Pikmin 2

Resident Evil 4

Metroid Prime

Mario Party 4-6

Super Mario Sunshine

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...