Gå til innhold

Warhammer Online: WAR - Norsk server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, ikke norsk server, men en server med mange nordmenn på, det er det jeg er ute etter :) Er det noen som kan tipse meg om en server med mange nordmenn på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VixVita er en norsk guild som spiller på Eltharion (Open RvR server)

Mere informasjon finner du HER

Det er vel også en norsk guild som heter full flex, som spiller på en Core server.

Lykke til :)

Skrevet
Er det karak hirn som er serveren mange norske er på og hvor det ikke er milevis med kø ? kommet 50% på patchen nå og skal snart logge meg inn.

Hvis du ikke vil ha que så er det anbefalt å ta Order. Destruction er full på de fleste, untatt dem som er low på begge :ermm: Men hvem vil rolle order når det er destruction som får allt det kule gearet?

Skrevet
Er ikke order og destruction "gode" og "onde" sida .. ?

Mange nye ord her.

hva er forskjellen mellom RvR og order ? RP er det eneste jeg vet hva er av de..

Antar det var open RvR ogg core du ville fram til.

Open RvR = PvP server

Core = RvR kun i RvR områdene, pve server om du vil (kan være bananas)

Skrevet (endret)
Hvis du ikke vil ha que så er det anbefalt å ta Order. Destruction er full på de fleste, untatt dem som er low på begge :ermm: Men hvem vil rolle order når det er destruction som får allt det kule gearet?

order som eier da :p

Alle norske join karak hirn btw :)

Endret av Slaxxor90
Skrevet

så jeg tenkte å starte Destruction på Karak Hirn og fikk beskjed om å vente i 20min før jeg fikk spille. Jeg spiller nå på en med medium Order og high Destruction, men fikk ikke joine en RvR på over en time...

BRA SERVERE...

Skrevet

Så bra at det er mange norske på Karak-Hirn :blush:

Jeg var redd for at jeg kom til å havne på nok en server uten nordmenn, sånn som Spinebreaker i WoW.

Jeg er destruction sjæl, så om noen guilds der trenger en sorcerer så bare skrik ut.

/tell Snorkelpudding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...