Gå til innhold

Hvilken PC3200 512MB RAM burde jeg kjøpe ?


larsos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe 2 RAM brikker. Jeg har sett på TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond. Er dette et bra alternativ eller har dere noe bedre forslag ?

Hei.

 

Jeg ville holde meg til Twinmos som du har valgt.

Det kan så kanskje være at Corsair scorer noen par prosent bedre, men du får mere for pengene med Twinmos.

Lenke til kommentar
må bare svare på denne "enig" :woot:
Ja da er vi enige :lol:

Altså...Hvis dere skal si at dere er enige i noe så prøv å i det minste hinte til hva eller hvem dere er enige om og ikke bare poste slike posts som "jeg er enig".

Totalt bortkastet.

Skal dere poste slike meldinger om ingenting så gå til off-topic delen av forumet.

 

Ecthelion.

Lenke til kommentar

"Hvis dere skal si at dere er enige i noe så prøv å i det minste hinte til hva eller hvem dere er enige om"

 

 

 

hemm..plz..hvis du bruker hodet litt så ser du at de eneste forslagene som er kommet er for TwinMOS..bruker du deretter hodet ditt litt mer så ser du at jeg bruker TwinMOS..så til neste gang du poster noe lignende så kan du ta deg en tur inn på Off-Topic`en

Lenke til kommentar
må bare svare på denne "enig" :woot:
Ja da er vi enige :lol:

Altså...Hvis dere skal si at dere er enige i noe så prøv å i det minste hinte til hva eller hvem dere er enige om og ikke bare poste slike posts som "jeg er enig".

Totalt bortkastet.

Skal dere poste slike meldinger om ingenting så gå til off-topic delen av forumet.

 

Ecthelion.

 

Hmmm..

Nøyaktig det går an å bli da :roll: :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...