Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Promax potensmiddel- anbefales IKKE


tørrfisk

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve promax potensmiddel for at pengene jeg betalte for en bryllupssuite skulle gjøre nytte for seg. Det er en liten flaske til 99kr som man får kjøpt på kondomeriet, som man skal smøre 2 dråper på glansen. Jeg ble belønnet med intens stikkende, sviende smerte i flere timer etterpå og ikke noe 4 timers ereksjon som det sto på flasken.

 

Vær forsiktig med hva du smører på pikken er moralen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Potensmiddel som smøres på pikken... åssen skulle det funke da? Skal ikke stoffene stimulere no hormon greier eller øke blodomløpet? Da må det vel inn i kroppen?

 

Svelg det, ikke smør det utover er moralen.

Lenke til kommentar
Potensmiddel som smøres på pikken... åssen skulle det funke da? Skal ikke stoffene stimulere no hormon greier eller øke blodomløpet? Da må det vel inn i kroppen?

 

Svelg det, ikke smør det utover er moralen.

Det er en grunn til at man har noe som heter seksuelt overførbare sykdommer og at de ofte bare overføres «den veien» eller ved direkte kontakt med blodet. Huden på penis er ikke av den tykkeste sorten for å si det sånn, så at det skal smøres på hodet er ikke det minste rart.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Haha. En kompis av meg kjøpte seg promax til tross for mine advarsler før jul. I korte trekk endte det med mye alkohol, mye promax, smerte og en ødelagt kveld. Han brukte en god del av flasken, bare for å bli møtt av stikkende smerte i timer etterpå. Det gjorde faktisk så vondt at han dro hjem :p Hvorfor selger de denne dritten? Anbefaler heller folk å lære seg selvkontroll ;)

Lenke til kommentar
PROMAX tynt flytende dråper for mannen, den smøres på penishode med 1-2 dråpe. La middelet virke i 30 - 40 minutter. Deretter skylles det av med rent vann. Ved neste reisning (som må skje innen ca 6t) da vil den kunne vare i opptil 3 - 4 timer. PROMAX er et middel som forsterker potensen og utesetter utløsningen.

 

Vet ikke om dere fulgte den jeg :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_random_*
Takk for tipset!

Tror jeg ikke skal teste dette da, men funket det etterpå da? Var det reisning i 3 - 4 timer?

 

Tvert imot. Hadde faktisk problemer med å få den opp for det gjorde så vondt :p Lurer på hva slags urteremedier fra helvete det er lagd av. Lukter noe furugreier.

 

Du er ikke alene om dette. Det er faktisk så jævlig smertefullt. Føltest ut som jeg smurte på aids.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvorfor omega3? Bare lurer.

 

 

Det hjelper på seksualdrift, potens og orgasme. I hvert fall i store nok doser. De som følger rådene i boken the orgasmic diet som sentrerer rundt veeeldig mye fiskeolje, blir både veldig kåte og jævla orgasmiske. Man kan imidlertid bli litt slapp av å følge dieten til punkt og prikke, men en moderat variant unngår problemet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest thomas ^^

Har god erfaring jeg med promax :new_woot:

 

 

 

 

 

Det har faktisk jeg og. Men det kan være irriterende når dama begynner å mase om ikke du skal komme snart. Ikke sjangs om du kommer etter det middelet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...