Gå til innhold

mål på kontrollerne ps3 og x360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Playstation er for mindre hender.

 

Tull og tøys. Innbiller dere jaggu mange rare ting. Jeg har et sett med øsefat til hender. Fungerer helt som det skal.

 

PS3 kontrolleren er ganske ubrukelig til gøye spill, men fungerer greit på slåssespill og fotballspill.

 

Herreminhatt for en argumentasjon. Premie er på sin plass. :lol: Det er altså offisielt; PS3 kontrolleren er ubrukelig til gøye spill. Spill som ikke er gøye derimot....

 

Kontrollere er en vanesak som man omstiller seg temmelig kjapt etter. Jeg har spillt på det som er fra jostickene i hjemmedatamaskinens spede begynnelse til F16FLCS/TQS og har hatt vondt i hendene av alle. Det finnes ikke en som man ikke vlir sliten i henda av om man spiller lenge nok.

 

Spiller man til man får vondt i hendene bør man enten ta seg en tur ut i vår vakre natur eller gjøre noe sosialt. Man har etter all sannsynlighet mer bruk for det enn en mer ergronomisk kontroller. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ALDRI blitt noe som helst spor av sliten i henda av Xbox 360 kontrolleren.

Med min Playstation 2 derimot tar det to til tre timer, så klarer ikke henda mer.

 

Nå skal det også sies at jeg har rimelig svære hender.

Det at jeg elsket Xbox 1 sin første kontroll sier sitt.

 

Nøyaktige mål har jeg ikke, men kan si det at Xbox 360 sin kontroll er litt større og rundere.

Lenke til kommentar

Kjøp deg en kontroller av hver, samt en liten tube silikon. (nei ikke slik morra di har i jura..)

Tett alle sprekker rundt knapper og spaker.

 

Fyll opp et litermål med en halv liter vann, gjerne et avansert et med mange streker. Slipp så håndkontrollerne oppi, en om gangen, og vips så har du størrelsen på de respektive håndkontrollerne i desiliter.

 

Eller kubikkcentimeter om du vil, men desiliter høres bedre ut.

Lenke til kommentar
Kjøp deg en kontroller av hver, samt en liten tube silikon. (nei ikke slik morra di har i jura..)

Tett alle sprekker rundt knapper og spaker.

 

Fyll opp et litermål med en halv liter vann, gjerne et avansert et med mange streker. Slipp så håndkontrollerne oppi, en om gangen, og vips så har du størrelsen på de respektive håndkontrollerne i desiliter.

 

Eller kubikkcentimeter om du vil, men desiliter høres bedre ut.

Skal definitivt testes.

 

Film kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...