Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp! Endret domene og kommer ikke inn


Anbefalte innlegg

Pc'n jeg fikk fra skolen skulle jeg linke med min andre pc. Jeg trodde jeg måtte ha samme domene eller arbeidsgruppe på begge pc'ne, derfor gikk jeg inn på min datamaskin og skiftet domenet *****vgslocal (mulig jeg skrev feil nå) til Arbeidsgruppe og skrev inn ARBEIDSGRUPPE samme som på den stasjonære pc'n min. Det stod jeg skull restarte bærebar pc, jeg gjorde det, men når jeg skrur på og det kommer opp "logg inn" funker det ikke med passordet mitt som jeg vanligvis bruker, og jeg kan ikke skifte domenet til *****vgs. HJELP! Hva gjør jeg nå?:(

Endret av Jugend
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pc'n jeg fikk fra skolen skulle jeg linke med min andre pc. Jeg trodde jeg måtte ha samme domene eller arbeidsgruppe på begge pc'ne, derfor gikk jeg inn på min datamaskin og skiftet domenet *****vgslocal (mulig jeg skrev feil nå) til Arbeidsgruppe og skrev inn ARBEIDSGRUPPE samme som på den stasjonære pc'n min. Det stod jeg skull restarte bærebar pc, jeg gjorde det, men når jeg skrur på og det kommer opp "logg inn" funker det ikke med passordet mitt som jeg vanligvis bruker, og jeg kan ikke skifte domenet til *****vgs. HJELP! Hva gjør jeg nå?:(

 

Når du gjorde endringen på pc'en din meldte du deg ut av domenet. Du må meldes inn igjen, og til det trengs domeneadmin-rettigheter. Snakk med it-ansvarlig på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...