vikingkylling Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Personlig synes jeg vanskelighetsgraden kan sammenlignes med den i Mercenaries 2 (kom meg på et vis forbi tanksen i villaen og spiller det stort sett hele tiden nå). Mercs 2: Stor base med mange fiender over alt, inkludert tankser, helikoptre, folk med rakettkastere og så videre og så videre. Oppdraget går ut på å gå inn dit, rydde bort fiendene, gi signal til de overordnede og la dem ta over basen. Dette gjøres med å fly inn i helikopter (som ikke tåler noe særlig), la det lande og la de tre soldatene gå inn i det ene huset en etter en. En og annen SAM-site hjelper heller ikke, så klart. Det er mer eller mindre umulig å gå rett inn og fyre løs, så det kan være svært vanskelig til tider. Det morsomme er at det er opp til deg selv hvordan du vil gjøre det. Sende inn et fly og bombe hele basen? Fullt mulig, men koster en del. Overta en av tanksene og gå amok? Fullt mulig, men de gir den jo selvsagt ikke fra seg frivillig. Litt C4 rundt diverse bygninger? Null problem, men da må du jo først komme deg til bygningene. Som sagt kan det være vanskelig, men bare fordi det krever en del taktikk. Mega Man 9: Gå rett frem, hopp på minimale plattformer (ofte med fiender på) og lat som om du har et brukbart våpen å forsvare deg med. Begge spillene er vanskelige, men av helt forskjellig grunn. Mercs 2 er vanskelig fordi du gjør det vanskelig. Mega Man 9 er vanskelig på grunn av elendige kontroller og håpløs design på brettene.
kilik Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Blæh, registrerer at mine 2D plattform-skills og tålmodighet har blitt dårligere med årene. Faktisk så dårlig at jeg ikke får fullført demoen.
nordemoniac Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Tipper dette vil bli kjøpt til min PS3 som kommer i morgen. Husker da jeg var liten og spilte MegaMan 2. Var kanskje 5-6 år da. Var faen meg et vanskelig spill. Husker når vi kom til den hodeskalle-plassen. Husker ikke mye om det, husker bare musikken. Og at det var JÆVLI vanskelig der. Når man skulle opp de stigene, så hadde jeg ikke nok power-greie til å få de flyvende trinnene, så jeg kom liksom ikke lengre =P Husker jeg gikk igjennom det når jeg var 8-10 år. Men nå er jeg 20, så kanskje på tide å prøve MM igjen. HATET det nye designet, prøvde å spille på SNES, men ble bare ball, var liksom ikke så bra som 8-bit designet. Capcom: Nice work!
Disorder Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) Tipper dette vil bli kjøpt til min PS3 som kommer i morgen. Husker da jeg var liten og spilte MegaMan 2. Var kanskje 5-6 år da. Var faen meg et vanskelig spill. Husker når vi kom til den hodeskalle-plassen. Husker ikke mye om det, husker bare musikken. Og at det var JÆVLI vanskelig der. Når man skulle opp de stigene, så hadde jeg ikke nok power-greie til å få de flyvende trinnene, så jeg kom liksom ikke lengre =P Husker jeg gikk igjennom det når jeg var 8-10 år. Men nå er jeg 20, så kanskje på tide å prøve MM igjen. HATET det nye designet, prøvde å spille på SNES, men ble bare ball, var liksom ikke så bra som 8-bit designet. Capcom: Nice work! Velkommen tilbake til Megaman! (Megaman X-serien på SNES er den beste av Megaman-seriene!) Endret 6. november 2008 av Disorder
nordemoniac Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Tipper dette vil bli kjøpt til min PS3 som kommer i morgen. Husker da jeg var liten og spilte MegaMan 2. Var kanskje 5-6 år da. Var faen meg et vanskelig spill. Husker når vi kom til den hodeskalle-plassen. Husker ikke mye om det, husker bare musikken. Og at det var JÆVLI vanskelig der. Når man skulle opp de stigene, så hadde jeg ikke nok power-greie til å få de flyvende trinnene, så jeg kom liksom ikke lengre =P Husker jeg gikk igjennom det når jeg var 8-10 år. Men nå er jeg 20, så kanskje på tide å prøve MM igjen. HATET det nye designet, prøvde å spille på SNES, men ble bare ball, var liksom ikke så bra som 8-bit designet. Capcom: Nice work! Velkommen tilbake til Megaman! (Megaman X-serien på SNES er den beste av Megaman-seriene!) Takker, takker! Det er sikkert en enormt bra historie, men den må liksom se ut som originalen for at det skal funke for meg som spilte masse MM2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå