Gå til innhold

[AoC]Spillets status 18. September og fremover...

Anbefalte innlegg

Masse endret seg i dag, har ikke så lyst å skrive så veldig mye nå, men ser ut som:

- Ny Game Director ihvertfall, Craig Morrison overtar for Gaute.

- Gaute flyttet ikke bare til noe annet, men sa opp stillingen sin, og forlater selskapet han grunnla for ca. 16 år siden. Han blir den siste grunnleggeren som slutter i Funcom, de andre er borte for lenge siden.

- PvP Patchen ble ferdig omsider, men Konsekvenssystemet er utsatt til det er ferdig, så dette er kun del 1.

- Ny Game Director er faktisk ganske aktiv på forumet i dag, får se hvor lenge det varer...

Fixes:

- OOM feilene er i stor grad borte for mange, og de som fortsatt har dem har fått forlenget sine stunder mellom crashene med mange timer!

- Gems er justert til mer realistiske variasjoner (ingen mer one shots? :) )

- Sieges har fått poleringer, samt masse quests har fått en justering, samt mange nye quests.

Fortsett gjerne videre, med deres KONSTUKTIVE og INFORMATIVE punkter helst!

Ha en god kveld. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye småplukk som det også er godt å få ordnet på - man kan se vendor buy price på alle items, og man kan også se item level på ting du ikke kan bruke (plate som mage, f.eks.). En hel del områder der noe med belysingen sørget for noen solide framerate-drops er også ryddet opp i, bl.a. villaene og Main System. Mob layout i villaene er også forandret - til det bedre for de aller fleste. Færre imba castere og bowmen.

Lenke til kommentar

Jeg likte også godt at traderen har blitt mye mer oversiktlig å bruke.

Man kan nå sortere etter grønn,blå,epic osv.

Pluss at i mailboksen står det hvem item du har solgt/kjøpt.

Pvp systemet virker spennede, men det gjorde det ikke noe lettere å oppholde seg i keshatta! Nå er det full krig der HELE tiden.

Gem nerfen gjorde noe av gearet mitt verdiløst. men det skaper vel mer balanse så det er vel rettferdig nok!

Masse mer som jeg er virkelig fornøyd med i denne patchen også.

Alt i alt en flott pach synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er storfornøyd med hvordan spillet har blitt etterhvert. Jeg hadde *mye* problemer med bugs, blant annet innloggingsproblemer og memory leaks. Dette ser ut til å være helt borte for min del. Er foreløpig bare på level 32 men er veldig fornøyd. Jeg ser for meg LANG levetid på dette spillet hvis Funcom fortsetter det gode arbeidet :thumbup:

Lenke til kommentar
Så, er det vært å begynne å spille igjen?(dumt spørsmål :p)

Fikk bare så inndelig lyst til å spille AoC i dagtidlig, men er ikke sikker på om jeg skal begynne å fortsette med AoC eller starte med WaR.

Kan nok ikke drive med begge deler, siden jeg burde prioritere stuider :(

Nå har du faktisk friheten til å velge...

Min mening kan være partisk, men etter å ha sett WAR, lest masse osv, så er jeg overbevist om at et spillet kommer jeg neppe til å prøve, akkurat som LOTR Online.

AOC har et ENORMT utviklingspotensiale de neste 2-10 årene, og de har lagt grafikkbaren høyt, høyere enn folk flest takler, men det er i dag. i 2009/2010, når spillet kan nå en merkbar økning, så er PCene mer forberdt. Er ikke så lenge siden 8800 kortene var forbeholdt de rike mener nå jeg. Hvor lang tid vil det ta før 4870(x2) eller GTX280 kortene sine priser er nede i 1000-2000 kroner? Neppe lang tid.

WAR tok noen snarveier frykter jeg, mens AOC har så vidt startet å ta på de mulighetene de kan skape. Jeg skal følge med AOC fremover.

Bare spør AO veteranene om hvor mye det spillet har forandret seg de siste 7 årene....nok!

Kvalitet fremfor kvantitet for min del, også langsiktig.

Lenke til kommentar

Det blir neppe revolusjon i løpet av uken, men at han klarer å få dev-teamet til å prioritere de riktige tingene, og generelt rydder opp i alle de åpenbart motstridende visjonene om spillet som flyr rundt, har jeg ingen problemer med å tro. Bare da er man et godt stykke på vei.

Lenke til kommentar

Ja det tar av inne på servene nå.. Jeg har akkurat blitt ferdig med et par runder pvp mini games nå så det er ikke mangel på folk akkurat nå for tiden..

De må helt klart adde mer lekeplass for lvl 80 folk. En lvl 70 har ikke sjangs på og queste seg gjennom keshatta lenger uten og bli drept x antall ganger. Det området har blitt en krigssone og har vært det døgnet rundt de siste dagene.

Pvp systemet funker bra og pvp utstyret ser gromt ut. Memory leaken er fiksa og det funker stabilt og fint. Også fiksa opp i masse spawn tider på mobs, drop rater og loot. Pvp armory i alle byene og masse annet stæsj.

...Selvsagt noen nye bugs er det...

Alt i alt en veldig bra patch spør dere meg..

Lenke til kommentar

Problemet til AoC er at folk stort sett (medregnet meg selv) syntes spillet ikke er gøyt. Det er rett og slett kjedelig og inneholder lite å spille lenge for.

En av dem største feilene i AoC er i mine øyne mangel av 2 fraksjoner som kriger mot hverandre..eller en vedvarende konflikt mot noe. Fienden i AoC er liksom naboen og en eller anne ukjent tulling. Ikke særlig givende setting liksom.

Litt samme tanker har jeg om AO....manglelen på "noe å kjempe for" er også sinnsykt stor der.

Lenke til kommentar
Problemet til AoC er at folk stort sett (medregnet meg selv) syntes spillet ikke er gøyt. Det er rett og slett kjedelig og inneholder lite å spille lenge for.

En av dem største feilene i AoC er i mine øyne mangel av 2 fraksjoner som kriger mot hverandre..eller en vedvarende konflikt mot noe. Fienden i AoC er liksom naboen og en eller anne ukjent tulling. Ikke særlig givende setting liksom.

Litt samme tanker har jeg om AO....manglelen på "noe å kjempe for" er også sinnsykt stor der.

Det er sikkert old-news for de fleste, men om du ikke vet det, så er det bare fint. Det du nevner skal faktisk komme til AoC innen de neste oppdateringene. Nye områder som Ymirs Pass og Tarantia Commons skal inneholde materiale med to motstående parter, der du må velge side og gjøre en del valg osv.

Jeg er også veldig fornøyd med pathcen! Det eneste er at min stakkars 74 barb har ekstrem kort levetid i Kesh :p Helt vill krigssone. Men jeg synes det er rart, for lvl 80 får jo ikke PcP XP av å drepe meg, gjør de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...