Gå til innhold

AoC: [AoC]Gaute Godager takker for seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan være en god ting. Min første reaksjon var at det er litt trist at grunnleggeren av Funcom forlater sitt livsprosjekt, men når jeg lese både innlegget til Tarib på det offisielle forumet og det Godager sa i en pressemelding klarer jeg ikke få et annet inntrykk enn at Godager er en bitter martyr.

 

Jeg har gjort mitt beste for å lage dette til et fantastisk spill, men jeg har har konkludert med at det er deler av spillet jeg er misfornøyd med. Jeg har valgt å handle på bakgrunn av dette, og forlater Funcom

 

Altså. Funcom har funnet ut at Godager ikke var den mest kvalifiserte til å gjøre jobben. Kan ikke Godager uttale seg i form av at han kanskje har gjort noen litt usmarte valg i utviklingen og gir jobben videre til en man som virkelig er kvalifisert og kan gjøre dette bra? Han hadde jo ikke rakket ned på sitt eget spill hvis han ikke hadde fått reaksjoner på lederstilen sin innad i Funcom og ble presset til å forlate firmaet. Bare fordi han går til helvete betyr ikke at spillet vil gjøre det. For en infantil nerd.

Lenke til kommentar

Sannheten er egentlig enkel at AOC vil aldrig komme tilbake som spillet var i begynnelsen med mennesker som spillte det.

Spillet har fått for mye dårlig omtale,ting som skulle vært i spillet ved launch som ennå ikke har kommet med i spillet etter fire måneder.

Mange trur at bare Funcom kommer med en PVP patch så kommer horder med folk tilbake og da vil serveren være fulle igjen,men det vil nok ikke være et tilfelle.

Idag er det så mange MMO spill ute og de feilene som Funcom gjorde Vil være vansklig hvis ikke umulig å rette opp.

At de setter inn Craig Morrison til å styre skuta kan kanskje redde de få spillerne de har igjen,men totalt så har spillet fått en så stor ripe i seg at det skal være vansklig og få tilbake den store spille basen igjen.

AOC kunne vært noe av det beste innen MMO som noen gang hadde vært laget eller produsert,Så Funcom har virklig ødelagt for seg selv og det er synd.

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar
- Jeg har gjort mitt beste ved å lage dette fantastiske spillet, men jeg har konkludert med at det er elementer som jeg er misfornøyd med. Jeg har bestemt meg for å gjøre noe med dette, og resultatet er at jeg har valgt å forlate Funcom, sier Godager i en pressemelding.

 

Det skulle bare mangle :p

 

Jojo, hovedpersonen selv slutter så sier det jo selv.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...