Gå til innhold

Hvilket online fps spill har flest aktive spillere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vell topic sier det meste. Spiller endel TF2 men føler at serverne er som regel nokså tomme. Noen som vet hva folket spiller? Eller har alle blitt ødelagt wow og aoc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FPS spillene på PC er ødelagt av Counter-Strike. Alle skal spille CS for da er man uber kul. Andre MP spill på nette eksisterer nærmest ikke, det er CS for alle pengene.

Derfor jeg har gitt totalt opp MP spilling på FPS på PC og heller spiller på konsoll, flere folk, fulle servere og masse morro. Og det beste av alt, dritten fra 98 er ingen sted å bli sett.

Skrevet

som sagt: det går mye cs for penga, men cod 4 og bf2 er også veldig populært...

tror faktisk at bf2 er mer populært enn cs... ihvertfall større community.

menne... jeg synes da det er nok av servere på tf2. :p

Skrevet (endret)

Alle spiller CS, for hvis man spiller CS er man rå. Dette gidder ikke jeg å være med på, for det første er det hypa, og for det andre er det egentlig ikke gøy... Ikke noe samhold i laget, ikke noe samarbeid, kun "alle står seg selv nærmest".

Jeg slutta med CS rett etter jeg fikk the orange box, og så hvor utrolig mye bedre og morsommere Team Fortress 2 var... Hele spillet bygger jo på samarbeid, og i TF2 har jeg det faktisk gøy i motsetning til CS der det for det meste bare gikk på å få flest kills.

Men ja, CS har nok flest spillere. Men det er ikke best.

Endret av pululf
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
mange som nevnte det med lite samarbeid i en del fps spill, sats på BF 2142! Man får faktisk lyst å hjelpe andre i dette spillet, rå tøft spill.

Likte aldri så mye BF 2 fordi da gikk det så og si utpå å få mest kills -_-

Feil. Kommer ann på hvor og med hvem du spiller det :)

Skrevet

Da jeg gikk på ungdommsskolen skulle plutselig alle spille CS, og jeg tenkte jeg måtte hive meg på: Jeg kjøpte og innstallerte spillet, men ble lei det etter en runde. Kanskje ordi jeg sugde hesteballe, men følte liksom at spillet ble for banalt og enkelt.

Nå spiller jeg BF2 og Cod4 og føler at dette er mye mer givende spill med mye mer samhold. Tror mye av grunnen til at så mange gamer CS er avhengighet. Tror vel allikevel at BF har flere aktive gamere

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...