ScadamiCa Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Vell topic sier det meste. Spiller endel TF2 men føler at serverne er som regel nokså tomme. Noen som vet hva folket spiller? Eller har alle blitt ødelagt wow og aoc
saladin waits for alice Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Er vel Counter strike og counter strike source, og ikke minst BF 2142
Bear^ Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 FPS spillene på PC er ødelagt av Counter-Strike. Alle skal spille CS for da er man uber kul. Andre MP spill på nette eksisterer nærmest ikke, det er CS for alle pengene. Derfor jeg har gitt totalt opp MP spilling på FPS på PC og heller spiller på konsoll, flere folk, fulle servere og masse morro. Og det beste av alt, dritten fra 98 er ingen sted å bli sett.
Sivert1 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nja, er vel en del som spiller cod4 også tror jeg : p Men ellers er det nok mye cs!
Xolan Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Holder en knapp på Unreal Tournament serien Ellers så er jo Day Of Defeat (Source) fortsatt tøfft og rimelig populært.
Stifi Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 CS har vært dødskjedelig de siste fire-fem årene.
Bruktbilen Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Sluttet å følge med på CS kamper når NoA ble til noen random danske folk, men sluttet å spille en god del år før den tid.
Jokerpoker Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 som sagt: det går mye cs for penga, men cod 4 og bf2 er også veldig populært... tror faktisk at bf2 er mer populært enn cs... ihvertfall større community. menne... jeg synes da det er nok av servere på tf2.
pululf Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 (endret) Alle spiller CS, for hvis man spiller CS er man rå. Dette gidder ikke jeg å være med på, for det første er det hypa, og for det andre er det egentlig ikke gøy... Ikke noe samhold i laget, ikke noe samarbeid, kun "alle står seg selv nærmest". Jeg slutta med CS rett etter jeg fikk the orange box, og så hvor utrolig mye bedre og morsommere Team Fortress 2 var... Hele spillet bygger jo på samarbeid, og i TF2 har jeg det faktisk gøy i motsetning til CS der det for det meste bare gikk på å få flest kills. Men ja, CS har nok flest spillere. Men det er ikke best. Endret 16. september 2008 av pululf
Bjonski Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Er en god del som spiller Battlefield 2 og Call of Duty 4.
Blabla1 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 CS, Gmod(kanskje ikke helt fps) og BF er konge. De er de mest underholdene mener jeg =)
saladin waits for alice Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 mange som nevnte det med lite samarbeid i en del fps spill, sats på BF 2142! Man får faktisk lyst å hjelpe andre i dette spillet, rå tøft spill. Likte aldri så mye BF 2 fordi da gikk det så og si utpå å få mest kills -_-
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 mange som nevnte det med lite samarbeid i en del fps spill, sats på BF 2142! Man får faktisk lyst å hjelpe andre i dette spillet, rå tøft spill.Likte aldri så mye BF 2 fordi da gikk det så og si utpå å få mest kills -_- Feil. Kommer ann på hvor og med hvem du spiller det
hvorre Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Da jeg gikk på ungdommsskolen skulle plutselig alle spille CS, og jeg tenkte jeg måtte hive meg på: Jeg kjøpte og innstallerte spillet, men ble lei det etter en runde. Kanskje ordi jeg sugde hesteballe, men følte liksom at spillet ble for banalt og enkelt. Nå spiller jeg BF2 og Cod4 og føler at dette er mye mer givende spill med mye mer samhold. Tror mye av grunnen til at så mange gamer CS er avhengighet. Tror vel allikevel at BF har flere aktive gamere
easthill- Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 http://www.xfire.com/genre/fps/first-person_shooter/ Cod4 troner den.
SPRCO Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Ingenting kan måle seg med CSS og CS når det gjelder antall folk som spiller online
medlem-173043 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 veit ikke hvor mange som spiller DoD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå