analrytter Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Heisann alle sammen! Ja, som emnetittelen seier, er det nokon som skal ha Star Wars: The force Unleashed? Spillet kjem på fredagen, og ser ut som ein fin helge kos for oss gamera Har sett ein del filmer av spillet, og det ser jo ganske fett ut, men då eg spilte demoen må eg innrømme at eg vart litt skuffet. Eg hadde forventa at man kunne gå berserk me lyssabelen og kutte soldater i to ,men det var visst ikkje sånn, og når man dreper sånne "middels/stor " fiender, så kan man bare drepe dei ved å trykke inn noken knapper som kommer fram på skjermen. Akkurat som Viking: battle for Asgard. Det synst eg var litt dumt og. Men ellers var det tøft å leike seg med kraften, og løfte opp soldater , slenge dei vilt rundt osv. Gametrailers har jo komt med ein Review http://www.gametrailers.com/player/39955.html det fekk jo ikkje så bra kritikk. Eg trur eg venter med gamer sin anmeldelse av spillet før eg kjøper det Kva synst dåkke om spillet? Skal dåkke ha spillet?
WangenPs3 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Har spilt gjennom første bane, og halvveis på level 2 og det er som demoen, men kanskje litt artigere Er en del småting som irriterer meg til tider: - "for lang" loading når du skal oppgradere sverd, evner og annet - Framerate synker når det skjer mye på skjermen samtidig. (Dette er egentlig ikke noe som irriterer meg til vanlig, men det er merkbart). - Ikke teksting på cutscenes. Har ikke noe problem med engelsken, men til tider er det lav snakking og mye "støy" som kanskje dekker over for voiceactingen. Kjøpte spillet fra USA, og det er å anbefale
analrytter Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Det høyres jo bra ut. Men eg venter forsatt på gamer sin anmledelse før eg kjøper det
Mala Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 La inn ein bestilling hos AS i dag, ser frem til den tilsynelatende gode historien spillet byr på
HerrGhost Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Koffor ikkje ha tråden i Star Wars underforumet? Uansett, glede meg til Torsdag, e jo spessielt kjekt hvis man e en stor Star Wars fan.
Amored Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Venter på mitt eksemplar fra Gamezone.no. Gleder meg skikkelig. Star Wars-fan tvers igjennom
Nielsen75 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jeg var så heldig å få det i går, det hadde jeg aldri ventet meg. Pga sen teaterøving (noe jeg var fristet til å "sykmelde" meg fra akkurat da ), var det ikke så lenge jeg fikk prøvd før jeg måtte ta kvelden, men det virker veldig lovende. Jeg satt med et stort glis som jeg tok med til drømmeland, og som jeg fortsatt har klistret på meg. Det er bare å glede seg, folkens.
analrytter Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Høres jo ut som dei fleste er nøgd me spillet. Trur kanskje det blir kjøp av spillet E ikkje akkurat stor star wars fan, men star wars universet har alltid fått min oppmerksomhet
Tomtruck Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Første gangen jeg så en trailer av spillet bestemte jeg meg for at dette skulle jeg ha. Og demo'n svarte til mine store forventninger, så nå venter jeg bare på å få PS3 utgaven fra vgp, forhåpentligvis om et par dager(ble sendt i går).
Lakus Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 (endret) Ta det med ro, de skal få lov til å dø smertefullt Endret 16. september 2008 av Lakus
Nielsen75 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Og jawaer! Har slaktet en del av dem nå.
Rookie_NO Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Hmm. Jeg falt ikke for dette spillet og etter å ha prøvd fullversjonen kan jeg ikke si meg helt frelst. Å ha tutorial som Darth Vader var i grunnen ganske kjedelig, og jeg klarer ikke å riste av meg følelsen av å bli leid gjennom historien og banene av en usynlig hånd, helt uten mulighet for kontroll på hvordan jeg skal utvikle meg. I tillegg er kreftene man kan oppgradere veldig standard og kjedelige. (Mer helse, mer force, kjappere regen av helse og force, mer skade på saber osv... helt typisk og kjedelig) Jeg syntes faktisk Jedi Academy spillene var mye bedre enn Force Unleashed...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå