Gå til innhold

Skal ha ny bærbar! Ca .9000,-


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt å skaffe med ny bærbar og har lett litt rundt selv på nett. Har kommet fram til en bærbar som jeg selv synes virker som et godt tilbud.

 

Men trenger litt flere meninger med større kompetanse enn hva jeg sitter med her. Legger med en link på denne Datakjeden .

 

Har noen et bedre forslag til samme pris? Kunne tenkt meg 64 bits for å utnytte 4 gig med ram, pluss at støynivået er minimalt, den jeg sitter med nå blåser mer enn en norsk høststorm!

 

Edit: Kanskje viktig å få fram hva den skal brukes til, tenker på en som fungerer godt med spill, samt film. Hdmi er must. En god allround pc vil være mest beskrivende.

 

Mvh

Heracles

Endret av Heracles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Takk for svar, Blueray er ingen faktor jeg trenger, så lenge den har hdmi utgang, hvordan er det med støynivået? Bekymrer meg også litt for oppløsningen på Aspire 5930G, kan hende overdriver men 1280 x 1024 (ikke eksakt)virker litt lite.

 

Du har denne jeg har linket? I såfall hvordan takler den spill? Min erfaring er at så lenge pc'en takler spill godt funker den stort sett til alt annet også. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...