Gå til innhold

Norske butikker som har Wrath of the Lich King forhåndsalg [WotLK Pre-Sale] ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet om en butikk i Norge som kommer til å ha pre-sale på wotlk ?

Ihht. wow-europe.com så er ikke Norge på listen over land som får pre-sale :(

Er ikke spesiellt giret på å stå i kø på release date for å få tak i spillet.

Edit: fikk klage på emnetittelen, så måtte redigere den slik at "alle" forstår den. ;)

Endret av Fungus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe problem å finne pre-order til Wotlk nei, og om alt annet skulle feile, så er det ikke værre en å løpe ut i butikken på release dagen å kjøpe det. Hva som er vanskelig er å finne et sted man kan bestille Collectors Edition :/

Skrevet
Pre-Order.

Select your country -> Norway, seks butikker som har forhåndsbestilling, og det er ikke en gang en komplett liste.

Heh, det var da merkelig. Jeg sjekket den lista rett før jeg laget posten igår. Gikk utifra at det ville være offisiellt pre-sale i Norge, men fant ikke Norge på den lista igår. Men da er jo alt i orden da :) Takk skal du ha for infoen :)

Skrevet

er veldig usikker på om eg skal forhondsbestille eller satse på at dem har i butikken. TBC hadde dem massevis av vertfall på elkjøp i haugesund på release sist. så får satse på at dem får mye av WOTLK og.

Skrevet

Jeg har alltid vært tilhenger av å bestille på nettet og få i postkassa, men jeg er faktisk ikke sikker på hva jeg skal gjøre nå. Noen som har erfaringer med absoluttspill.no og gamezone.no?

Ser at gamezone.no ligger som pre-order på Blizzards sider, betyr det at man kan være ganske sikker på å få spillet på release, såfremt man ikke bor helt grisgrendt til?

Skrevet

Personlig stikker jeg i en natt åpen butikk å kjøper, sånn at jeg faktisk får gama release natten.

Dog så satser jeg på å være top 10 til 80 på server'n så..

Skrevet

Vi har fortsatt minst 8 CE forhåndsbestillinger i vår butikk som ikke er holdt av (kun en kunde i tillegg til meg selv), og jeg regner med at mange butikker har det på samme måte. Så er man rask er det bare å forhåndsbestille ;) (Vi tar høyde på 10 i denne omgang, fikk 11 TBC CE, hehe)

Skrevet
Multiboxer du hunter og lock er vel locken på follow og hunteren main.

Da spekker du jo locken Destro, du kommer til å bruke 99% shadowbolt.

Spek crit og casttime.

Kan love deg at du ikke flyr rundt, bruker pet, dotter og drainer med macroer.

/follow /assist Hunter og spam [shadowbolt][shadowbolt][shadowbolt]

mens du spiller vanlig på hunteren, med en soulshard knapp på slutten.

Personlig stikker jeg i en natt åpen butikk å kjøper, sånn at jeg faktisk får gama release natten.

Dog så satser jeg på å være top 10 til 80 på server'n så..

Håper jeg får mitt i posten, dagen i forveien.

Skrevet
Bestilte fra playx. Har aldri prøvd megastore, så tar ikke sjansen nå :p

Har selv dårlig erfaring fra playx og release på nye spill, pleier alltid å være forsinket.

Space world har iallefall CE preorder i gang, kamerat var å forhåndsbestilte i går.

Selv så forhåndsbestiller jeg nok på Absoluttspill eller Gamezone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...