Gå til innhold

Et spørsmål om Far Cry 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skaffet meg enn high tech pc for noen månder siden slik at jeg kunne spille de nyeste spillene på høy grafikk. OS'et mitt er xp og jeg spiller da selvfølgeli crysis med dx9 og lastet ned den very high configen og med 1680*1050 i res. Så så det veldi fin fint ut.

Uten den very high configen klarer jeg å spille crysis på high med AA på 6x elns. Da lurer jeg på... klarer jeg spille far cry 2 på veldig høy grafikk?

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, tok testen og fikk bedre enn minimum og recommended, rare var at jeg tok testen for crysis og failet recommended, men klarer å kjøre crysis på very high i med veldig høy res og :p Ser ut til at det blir PC til Far Cry 2 isteden for PS3 =)

Den siden kan være helt rar med noen av kravene; Min PC klarer Crysis glatt på high (XP),

men den skal ikke klare C&C eller AoC fordet jeg ikke har Vista. Jaha... Jeg får heller ikke recommended på Crysis fordet jeg har et OC 9800 GTX, og ikke et 8600 GTS, mitt kort er raskere, men neida, det er ikke nok GDD3. Nå utgjør ikke 120 MB GDD3 en kjempe forskjell.

Skrevet

Kan du kjøre Crysis så kan du kjøre FC2. FC2 vil ha mindre systemkrav en Crysis, så du skal kunne spille det på en middels PC ( uten særlig eye candy selvfølgelig) Men for å kjøre det på max settings så trenger du en high end PC med en Quad cpu.

Etter det jeg har lest om det så skal spillet oxo yte godt for de som har mer en 4 GB RAM! (lucky me) for spillet skal være optimalisert for 64 bit OS. men om det stemmer gjenstår å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...