Pyratheon Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jeg har nå hatt hunteren nesten ett år på 70, men en venn av meg dinget 70 for litt siden, vi sitter for øyeblikket fast på 1600~ rating, kommer rett og slett ikke høyere... vil det være bedre for meg å spece Marksmanship? Beastial Wrath har nå reddet meg en god del ganger til nå, men antar at MM kan gjøre samme nytten. Armo(u)ry Links: Pyratheon - Hunter http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Pyratheon Bonespawn - Priest http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Bonespawn Jeg kan muligens være logget ut i PvE gear, men har 366~ resilience, 1 glad, 2 merci, 1 brutal, 1 vengeful. Vengeful axe. Priesten er så vidt jeg vet logget ut i PvP gear hele tida. Litt tips om hvilke specs vi bør velge, playstyles etc. ville vært fint. PS: Vet det ikke er den ideelle comboen, men jeg har bestemt meg for å pvpe med han, så resto druid er ikke en mulighet.
PSV Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 PS: Vet det ikke er den ideelle comboen, men jeg har bestemt meg for å pvpe med han, så resto druid er ikke en mulighet. Den er minst like funksjonell som Druid/Hunter. Taper kanskje litt mer, men herregud så mye raskere man avgjør kamper.
Pyratheon Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Uansett... vil MM eller BM være best i denne comboen?
Sink Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 MM, silencing shot skaper press og scattershot redder presten din flere ganger hver fight hvis brukt riktig, gir han muligheten til å drikke akkurat når han vil.
SkyFish Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 (endret) Du har vel ganske mye bedre mana drain som MM også? Jeg har aldri spillt hunter, men det jeg mener jeg har hørt blitt diskutert ang. hunters i arena. www.arenajunkies.com også har mange bra tips til de fleste setups. Endret 17. september 2008 av SkyFish
Pyratheon Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Takker. Vi sitter fortsatt fast på 1600 rating, men matchene går noe bedre siden jeg specet MM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå