Gå til innhold

BK: Men at work

sn0dig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft bilde. Men jeg tror kanskje jeg ville rettet opp slik at den vertikale bjelken litt til venstre i bildet hadde blitt rettere, den er ganske dominerende i bildet og gir et litt "skeivt" inntrykk.

Bildet sliter litt med litt rotete bakgrunn også, har du forsøkt å kutte slik at det bare blir mennene og himmel som bakgrunn? Tror det kunne ha blitt veldig bra.

Men som sagt, kjempetøft.

Skrevet

Mulig det bare er meg, men hvis jeg "retter opp" etter den bjelken så blir hele bildet seende skjevt ut. Torget som stilaset står på er uansett en nedoverbakke mot havnen

post-100104-1221330516_thumb.jpg

Skrevet

Ja, ikke så lett den der...men det er litt gunstig å ta sikte på husveggen til venstre, og de parkerte bilene, slik at man får en følelse av at grunnplanet er rett...

RandiA

Skrevet

Husveggen står ikke rett i forhold til stilaset, så det blir litt meningsløst. Tror at jeg lar bildet være som i første post, så får heller noen mene at det er skjevt :)

Skrevet

Jeg synes bildet er knall. Utrolig bra grafisk effekt, og sorthvitt er riktig valg her. Har du forsøkt å croppe bort husene? Det kan bli enormt bra. Eller har du croppet for mye allerede?

Skrevet (endret)

Har ikke croppet i det hele tatt. Noe sånn du tenker på?

post-100104-1221332381_thumb.jpg

Edit: Eller å croppe vekk husene under også?

post-100104-1221332492_thumb.jpg

Endret av sn0dig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...