Gå til innhold

3 år med venting er OVER!

Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem er fortsatt store, men kanskje ikke så digre lenger. Skjønner godt at du er veldig fornøyd, ble veldig bra. :) Og ikke en plage lenger heller.

Skrevet

Skal treipe arrene i 2-3 mnd da, sist tirsdag var det 9 uker siden.. Men vet ikke om jeg tør å la arrene være frie.. :p skummelt.

Det har grodd, men arrene er liksom ikke så diskré enda.. Så den hudfarga teipen får holde en stund til ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

For dere som fortsatt leser denne tråden vil jeg bare komme med en oppdattering:

Ferdig med teipinga!! :D wohoo

Det har gått kjapt, men syns ikke arrene er så fine enda. Går nok et år før de blir litt blekere tror jeg. Skal i allefall være forsiktig i sola :D

Skrevet
Eh? Ødelegge? Hva er det hun ødelegger?

Hun tok jo denne operasjonen for å slippe et smertehelvete.

Greit nok at hun gjorde det for å unngå smerte men puppene blir jo praktisk talt ødelagt.

Skrevet (endret)

Stenges for opprydding.

Seriøst, la jenta få bli kvitt med sine helsemessige plager uten å #mase# for mye i denne tråden.

@ Lise04, fint og greit :)

Edit: åpnes igjen...

Endret av Jarmo
Skrevet (endret)

Hva gjør du med brystfettet som tas av....?

(frakten kan jeg betale)

Hoho, i det småperverse hjørnet i dag. Men seriøst, gratulerer ;) Det tok 3 år for å få en operasjon altså? Og jeg som trodde å vente en måned til tannlegetimen var lenge...

Edit: Så bildet av før/etter, synes det var klar forbedring ;) Flotte bryster! :D

Endret av Genuine Genes
Skrevet

JA, det var ubeskrivelig lang ventetid. Som regel skal det ta 1-1,5 år.. Men men.. nå er det i allefall gjort :)

Skal legge ut nytt bilde på torsdag tenker jeg :) Siden dere er så snille og oppmuntrende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...