FullColor Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) Kom over dette spillet her, virket som det kan bli ganske interresangt. Noen som har hørt om det før ? kan se her Endret 12. september 2008 av AllColor
Lange Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Lignet veldig på Dark Messiah of might and magic.
FullColor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Ja gjorde igrunn det, men bare nyere og bedre kanskje, syntes dark messia var et bra spill også jeg.
Lange Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Ja gjorde igrunn det, men bare nyere og bedre kanskje, syntes dark messia var et bra spill også jeg. Et av mine favoritt spill, så skal nok skjekke det her ut også. Må kanskje selge sjela mi for å få råd til en PC som kan kjøre det men
fargoth Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg kikket på dette for flere år siden da de første renderingene av objekter og karakterer ble lagt ut. Senere kom også noen screenshots og en kort video, og grafikken var så ekstrem at det kunne tatt pusten fra hvem som helst. Jeg mener jeg satt med mitt nyinnkjøpte og nylanserte 6800GT på den tiden så dette var lenge før nymotens konsoller som Xbox 360 og PS3, og det råeste av grafikk til PC var det første Farcry. I dag er ikke det visuelle like imponerende lengre, men bevares det ser jo enda flott ut.
FullColor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 (endret) Må kanskje selge sjela mi for å få råd til en PC som kan kjøre det men Har du ikke fått gjort det allerede ? OnTopic: Vet ikke helt hvordan jeg kan si dette siden jeg vet svært lite om dette spillet, men får inntrykk at det virker MYE større og mye mindre linært en dark messia i tillegg, sånn rpg-fsp game aktig, skikkelig immersive med andre ord. Fargoth: Det blir vel uansett oppdatert underveis ? Endret 12. september 2008 av AllColor
Licht Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Er ikke dette for lengst bekreftet å være vaporware i sin reneste form, da?
Andrull Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Husker jeg så en del utvikler videoer blandt annet. Der de snakket en del mer om spillet osv.. Det var dog for et år eller to tilbake. Jeg kikket på dette for flere år siden da de første renderingene av objekter og karakterer ble lagt ut. Senere kom også noen screenshots og en kort video, og grafikken var så ekstrem at det kunne tatt pusten fra hvem som helst. Jeg mener jeg satt med mitt nyinnkjøpte og nylanserte 6800GT på den tiden så dette var lenge før nymotens konsoller som Xbox 360 og PS3, og det råeste av grafikk til PC var det første Farcry. I dag er ikke det visuelle like imponerende lengre, men bevares det ser jo enda flott ut. Hehe, akkurat. * Mimre tilbake på tidene da jeg hadde 6800 GT SLI, og ble så utrolig fasinert over grafikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå