Gå til innhold

Har Stalker: Clear Sky utgivelse 5., 12. eller 15 september?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spillet er allerede ute her i Europa (5. september). Er kun i USA at spillet ble utsatt til 15. september.

Kilde: Shacknews

Hmm, det visste jeg ikke... Jeg har ikke sett den i butikker på fredag og lørdag i hvert fall :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spillet er allerede ute her i Europa (5. september). Er kun i USA at spillet ble utsatt til 15. september.

Kilde: Shacknews

Var ingensteds hen å finne i noen butikker på den 5., og Steam-versjonen ble også utsatt.

Skrevet

Jeg kjenner en som hadde en slags demo av dette.. Alt var spansk eller noe, men klarte å begynne å spille, begynre midt ute på en åker. Kom ganske kjapt et helikopter som etterhvert tok livet av han vi styrte. Men grafikken var nesten værre enn den på eneren.. kan det være fordi kanskje instillingene var på low, eller at det bare var noe halv-ferdig tull han hadde funnet?

Skrevet

Det kan være det du mener er en pre alpha versjon elns, som ble lekket ut på internett. Så det var nok bare noe tull han hadde funnet.

Skrevet (endret)

Hmm, nå ble jeg pinnadø usikker på forhåndsbestillingen min. Tenkte jeg skulle kose meg i helgen med Clear Sky, men hvis det er en eneste stor bug-fest ... hmm :(

Edit: Etter tråden ble splittet, ga dette innlegget lite mening ...

Endret av the Stig
Skrevet
Datt ned i postkassa i dag gitt,4 dager før release.

Datoen var 5. september, men ble utsatt til 12. september i siste sekund.

Ok,trodde det ble utsatt til den 15 jeg.

Skrevet
Datt ned i postkassa i dag gitt,4 dager før release.

Datoen var 5. september, men ble utsatt til 12. september i siste sekund.

Hvis det er 12. og ikke 15. i Europa også, så blir jeg nødt til å sjekke innom noen butikker i morgen. Håper jeg finner noe.

Skrevet
Skal være den 12. ja ... Jeg forventer pakken fra absoluttspill i morgen :)

Det ser svart ut. Absoluttspill har den ikke inne på lager og datoen har nå blitt flyttet fra 12 til 15 ! :mad:

Skrevet

Fikk melding om at spillet ble sendt i dag, altså en dag forsinket pga forsinkelse fra leverandør. Selvsagt kjedelig, men det blir litt dumt å klandre Absoluttspill, da det tross alt er lite de kan gjøre om leverandøren ikke leverer tidsnok.

Skrevet

Klandrer ikke absoluttspill på noen som helst måte. Det har alltid fungert meget bra og jeg er 100% fornøyd med måten de driver butikk på. Med deres gode priser, samt raskt og god service er de den beste spillleverandøren for min del.

Fikk forøvrig også en mail fra absoluttspill idag så da er det kanskje håp om at jeg har spillet imorgen. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...